Spirent תפתח מרכז תמיכת לקוחות בישראל

דרוג:

פלזנט גרוב, יוטה, 16 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):

Spirent Federal Systems, ספירנט, הספקית האמריקנית המובילה של פתרונות של בדיקות איכון, ניווט ותזמון לממשלה ולקבלנים שלה, הודיעה על פתיחת משרד תמיכת לקוחות בישראל.

ל-Spirent Federal יש היסטוריה מוכחת ארוכה של תמיכת לקוחות מצוינת והיא מגיבה במהירות לביקוש הגובר של הלקוחות בישראל לשירותי תמיכה בתוך המדינה. הגמישות, הביצועים והיכולות שמספקים אנשי התמיכה של Spirent Federal, והיכולת שלהם למלא את הצרכים של לקוחות שמחפשים שירותי תמיכה ותחזוקה מקיפים ותקפים מתבססים על היכולות והביצועים של המוצרים המעולים של Spirent Federal.

זמני תגובה מהירים יותר ושירות בתוך המדינה יאפשרו למשתמשים לעדכן מערכות ולפתור בעיות ביתר קלות ומהירות. זה מאפשר ללקוחות להיות כל הזמן בחזית הטכנולוגיה של הסימולטורים. אנשי התמיכה של Spirent Federal יהיו זמינים 24/7, והמשמעות היא שהלקוחות למעשה לא יחוו זמן השבתה.

שירותי התמיכה של Spirent Federal Systems Israel בישראל יתחילו ב-19 במאי 2017
 

אודות Spirent Federal Systems

Spirent Federal Systems הוקמה ביולי 2001 על ידי Spirent Communications כחברת בת בבעלות מלאה וחברה נציגה בארצות הברית. Spirent Federal משווקת ומוכרת מוצרים בצפון אמריקה עם פונקציות מוסיפות ערך ותמיכת לקוחות שוטפת. המטה של Spirent Federal Systems נמצא בפלזנט גרוב, יוטה, עם משרדי מכירות ותמיכה ברחבי ארה"ב.

אודות Spirent Communications plc

Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא ספקית גלובלית מובילה בבדיקות ומדידות, שמציעה תיק מקיף של פתרונות לבדיקת מרכזי נתונים, מחשוב ענן וסביבות וירטואליות, רשתות ושירותי אתרנט מהירים, רשתות ומכשירי 3G/4G אלחוטיים, אבטחה של רשתות ויישומים וטכנולוגיות איכון. 

אנשי קשר

Spirent Federal Systems
Lindsey Duhon, 801-785-1448

[email protected]

מקור: Spirent Communications plc

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים