טורנדו קובעת סטנדרטים חדשים!

דרוג:

לנוכח הצלחת הקמפיין של 'טורנדו' והפרסומת האהובה ביותר, חברת 'טורנדו' יוצאת בפרסומת המשך בעלות של כ-5 מיליון ₪ ותכלול סרטון המשך לפרסומת האהובה ביותר עם שון גיטלמן (על פי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה), באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר-ריבנאי'. בפרסומת החדשה גיטלמן גורם לתקלה בשלט המזגן, ומתקשר לנציגת שירות של החברה. גיטלמן, שבטוח כי גם עכשיו יצטרך לחכות זמן רב עד הגעתו של הטכנאי, מתפלא כשהוא מבין שנציג של החברה מתחייב להגיע אליו תוך 24 שעות. "אנו מתכוונים לחולל מהפכה בתחום השירות בישראל ומתחייבים שהמתנה לטכנאי לא תעלה על 24 שעות מרגע קבלת הטלפון", מסביר אסף גריס, מנהל השיווק בחברת 'טורנדו', "בפרסומת החדשה אנו מדגישים את הנושא שחשוב לנו בעבודה מול לקוח: אמינות, מחויבות ושאיפה למצויינות ששמה את הלקוח במרכז ומספקת לו שירות מהיר ומקצועי"
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים