דרוג:
המותג מציג שני מראות בהשראתה של הכוכבת הלוהטת – מדונה, שיצאה לאחרונה למסע ההופעות העולמי החדש שלה.
מדונה לואיז צ'יקונה, הנערה בעלת השם הקתולי, החלה את הקריירה המפוארת שלה מלמטה, היא מלצרה בסניף של "דאנקן דונאטס" וניסתה לפרוץ עם כשרונה למחול. מזלה של מדונה הצעירה השתנה רק כשהחלה להתרועע עם המוסיקאי דן גילרוי. ביחד הם הקימו להקת רוק, ומשם קצרה הדרך לגילויה של הסנסציה הבלונדינית החדשה על ידי מפיקי התקליטים של חברת Sire, מבית וורנר ברוס. אחרי שני אלבומים שבחנו את גבולות הסבלנות של הציבור להתגרות המוסרית, מדונה ייצבה את עצמה בתור הילדה הרעה של שנות ה-80 וסגנונה הייחודי הפך לטרנד עולמי אשר העניק לה את הטייטל הבלתי מעורער "המלכה של הפופ המודרני".
מדונה ידועה כאישה מפתיעה, נועזת ובעלת אנרגיות מתפרצות. ועל כן קברניטי המותג הלק האמריקאי בחרו במספר מוטיבים מהקריירה המפוארת של הזמרת ושילבו אותם בשני המראות האמורים.
בשנת 1996 גילמה מדונה את סיפור חייה של אוויטה פרון, אשתו של הנשיא הארגנטינאי חואן פרון. הסרט תיאר את תלאותיה של אוויטה מהכפר העני בו נולדה ודרך התבגרותה בעיר הגדולה, בואנוס איירס. סצינה בולטת וזכורה לכולם בסרט זה היא נאומה חוצב הלהבות של פרון מאותה מרפסת בפלאסה די מאיו המשמשת עד היום לליבה הפועם של בואנוס איירס. במראה של מותג הלק ORLY ניצבת ה"דוגמדונה" בקדמת המרפסת' כמו פרון המבקשת לפנות אל ההמון השואג, אלא שבעלילה של מותג הלק קיים טוויסט בעלילה, הבגדים אותה עוטה פרון במראה זה, שאולים מתקופה אחרת בקריירה של המלכה האם. האאוטפיט מזכיר בסגנונו את חליפת המחוך שעיצב הצרפתי ז'אן פול גוטייה בעבור הזמרת בתחילת שנות ה-90 למסע ההופעות שלה The Blond Ambition.
המראה השני מתאר תקופה מוקדמת יותר בחייה של הזמרת. במראה זה שבה ORLY אל אמצע שנות השמונים, אל גופיות התחרה, אל החצאיות המתנפנפות, אל מעילי העור, הטייצים והסרטים לשיער כמו בשירים: "Papa Don't Preach" ו- "Lucky Star".
הגוונים במראות הנ"ל בהתאמה לרוח התקופה ולסגנונה הייחודי של הזמרת. את הלקים של מותג הלק ORLY ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם, במחיר של 29 שקל לבקבוק.
לפרטים נוספים: קובי טיריפינטו 050-7378444
אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים | קידום אתרים
|