יפה אפרתי תקשורת קיבלה את תקציב יינות ביתן

דרוג:

רשת הקמעונאות יינות ביתן מרכזת את פעילותה התקשורתית ביפה אפרתי תקשורת מאיה אפרתי-אילדסון ונטע הר-לב. משרד "יפה אפרתי תקשורת", קיבל את תקציב יחסי הציבור של רשת יינות ביתן- רשת קמעונאות מקבוצת הרשת הרביעית. 

רשת יינות ביתן, מונה 27 סניפים, הפרוסים מאילת בדרום ועד חדרה שבצפון. רשת יינות ביתן , הינה חברה בבעלות פרטית של בני הזוג נורית ונחום ביתן. הרשת שמה לעצמה למטרה להיות רשת המזון המשפחתית והמשתלמת ביותר, תוך שמירה על שירות אדיב ומקצועי בסטנדרטים גבוהים, חווית קניה נעימה ונוחה, טריות ומגוון מוצרים ללא תחרות. את הרשת מאפיינת צמיחה מהירה בשנים האחרונות, הרשת הוכפלה במרץ 2006, מ-4 חנויות ל-8 בעקבות רכישת השליטה ברשת היפר-רמה. באפריל 2007 החברה רכשה את הפעילות של רשת "יד – יצחק" שבבעלותה היו 3 סניפים. בפברואר 2008, רכשה החברה את הפעילות של "משב מרקט" באילת. בשנים 2011-2009 התרחבה הרשת בעוד 9 סניפים, כיום הרשת מונה 27 סניפים. 

נחום ביתן, מנכ"ל משותף ומבעלי יינות ביתן: " החזון של החברה הוא אספקת מוצרי מזון ומוצרי צריכה במחירים נוחים לציבור הרחב, תוך שמירה על איכות וסטנדרטים גבוהים, כבוד לעובדים ותרומה משמעותית לקהילה." 

יפה אפרתי: " תחום הקמעונאות, הינו אחד התחומים היותר מאתגרים ומרתקים, אנו שמחים ליטול חלק בהתפתחותה של רשת משפחתית ומקצועית." 

במשרד "יפה אפרתי תקשורת", שלוש מחלקות מתמחות: מחלקת שיווק, מחלקת אופנה, לייף סטייל וקוסמטיקה, ומחלקת PR ONLINE. בין לקוחות המשרד: יוניליוור ישראל, בנק מזרחי-טפחות, טבע ישראל (חטיבת מוצרי ה-OTC), טרה, גלידת שטראוס, קבוצת מעברות, סוגת, לוקסאוטיקה ישראל, קבוצת אינטר ג'ינס ( ריפליי, סטיב מאדן ועוד) קום איל פו, בודי שופ, רשת מגה ספורט ועוד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים