STEVE MADDEN עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה

דרוג:

הקמפיין הכולל 3 סרטונים שונים שנעשו בעולם, יעלה בערוץ 2, MTV ישראל, ערוץ 10 ובמקביל תיערך פעילות אינטראקטיבית של המותג שתזמין את הגולשות להעלות סרטונים ביתיים ברוח הקמפיין ולזכות להיות חלק מקמפיין הפייסבוק של המותג בישראל! הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 ₪! מותג הנעליים הבינלאומי הנחשק לנשים וגברים STEVE MADDEN, הפועל בישראל ב-8 חנויות דגל ונמכר בעשרות חנויות אופנה בפריסה ארצית, עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין שצולם בניו יורק ברוח המותג , משלב 3 סרטונים שונים בכל אחת דוגמנית אחרת, שנועלת דגם נעליים שונה, המתאים לסיטואציה שונה בחיי היום יום. קמפיין הטלוויזיה של STEV E MADDEN יעלה ב ערוץ 2, ערוץ 10 וMTV ישראל, וילווה גם בקמפיין אינטרנטי המזמין גולשות להצטלם לסרט בכיכובם, אשר עשוי ברוח סרטי המותג ולהעלות אותם לעמוד הפייסבוק של המותג, כאשר הזוכות יככבו בקמפיין הפייסבוק של סטיב מאדן ישראל ויזכו בפרסים שווים מבית המותג. שירלי הכט-דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג'ינס", מוסרת: "בימים אלו אנו עולים לראשונה בישראל בקמפיין טלוויזיוני למותג הנעלים והאקססוריז הנחשב בעולם "STEVE MADDEN ", אשר מציג העונה קולקציה טרנדית ואופנתית במיוחד העונה לכל המגמות החמות של השוק. אנו צופים כי הקמפיין הטלוויזיוני בקורלציה לקמפיין האינטרנטי יביאו יחדיו לצמיחת המותג וחיזוקו בקרב קהלים רחבים ושונים". על המעצב STEVE MADDEN: סטיב מאדן הוא מעצב הנעליים המצליח ביותר בארה"ב. מאדן נחשב לענק הנעלים של המאה ה-21, ובעשרים השנים האחרונות היה אחראי על עיצוב ושיווק הנעליים של החברה, שקבעו מגמות באופנה. החזון שהגדיר לעצמו לתת לנשים צעירות ואופנתיות דרך ייחודית להביע את עצמן בצורה מסוגננת רכש לו מיליוני לקוחות ברחבי העולם ודחף את עיצוביו לחזית תעשיית האופנה. על קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס", זכיינית המותג בישראל: חברת "אינטר ג'ינס" הוקמה בשנת 2007. משנת 2007 עם קבלת הזיכיון של המותג REPLAY, מנהלת החברה 4 חנויות מקוריות של REPLAY הממוקמות במרכזי קניות מובילים בישראל וכ-100 נקודות סיטונאות ברחבי הארץ. בשנת 2008 התרחבה פעילותה של הקבוצה, והיא רכשה זיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה לגברים ונשים – "STEVE MADDEN" מותג ההנעלה האמריקאי המפורסם, המציע נעליים לנשים, ילדות וגברים, ולו כיום רשת של 8 חנויות בישראל, מותג התיקים "GUESS" שהפך לסיפור הצלחה בישראל ומשווק בהפצה סיטונאית רחבה, "MARK ECKO" המזוהה בעולם עם לוגו הקרנף המפורסם, מותג אופנת הרחוב מס' 2 בארה"ב ומותגי אופנה בינלאומיים נוספים והאחרונים שהצטרפו לקבוצה היו נעלי המעצבים של "קלווין קליין" ו"בטס'י ג'ונסון". קבוצת "אינטר ג'ינס" מרחיבה את ההיצע הקיים בקו מוצרי אופנה ייחודים הנותנת מענה לגברים ולנשים המחפשים פריטי אופנה איכותיים וייחודים, החברה תמשיך להחדיר מותגים נחשקים וייחודיים נוספים לענף האופנה בישראל.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים