לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יח"צ של דרך צילום

דרוג:

חברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה למחלקת התרבות והאמנות של 'לוטן תדמיות'. 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של בית הספר הגבוה לאמנות הצילום 'דרך צילום'. 'דרך צילום' מצטרפת ללקוחות מובילים במחלקה, בניהם: מוזיאון ישראל, ביה"ס מוסררה ועוד רבים. 'דרך צילום' הינו בית ספר ללימוד צילום בתל אביב אשר הוקם לפני כ- 9 שנים ומתאפיין ברמה מקצועית גבוהה ביותר, המורים הטובים בענף מלמדים בו וחדוות היצירה היא הגורם המניע. סיגל ואלן הינם בעלי בית הספר וממקימיו, השניים צלמים מקצועיים אשר למדו בבתי ספר גבוהים לצילום. מעבר ללימודי הטכניקה, ביה"ס שם לעצמו דגש לאפשר לתלמידים לבטא עצמם דרך ובעזרת הצילום והליך הלמידה הינו אישי. המטרה היא לסייע לתלמידים לפתח כלים, לשכלל יכולות ולהתבונן באופן רחב ופתוח על עולם הצילום ועל מושאי הצילום, זאת מכיוון ובתקשורת חזותית - צילום מסוים מעביר מסר רב משמעי. בבית הספר מושם דגש על יחס אישי והלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 12 איש. בביה"ס קיימים 3 מסלולי לימוד: מסלול לחובבי צילום, מסלול מקצועי, מסלול אמנותי. בנוסף, מאפשר בית הספר לתלמידים להתנסות בצילום 'בעולם האמיתי' ויוזם שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים בתחומים כגון הפקות אופנה, צילומי הופעות ועוד. רבים מבוגרי ביה"ס משתלבים בענף הצילום בהצלחה. 

מעבר להיותו גוף כלכלי- בית הספר שם דגש על תוכן ונתינה התנדבותית, ישנם פרוייקטים רבים ומגוונים אשר עוסקים בתרומה לקהילה כגון קורס צילום בהתנדבות מלאה לילדי עובדים זרים, קורסים מוזלים לבני גיל הזהב, קורסי צילום בהתנדבות לנוער בסיכון ועוד. יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "באופן אישי צילום הוא מדיום חביב עלי, דרך צילום הוא מקום עם נשמה השואף להכשיר צלמים ולתת אנשים כלים אשר יעזרו להם לפתח את ההתבוננות בסביבה.". חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 

החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, ביה"ס מוסררה, שלישיית עתר, האמנית מיכל רובנר, גוטסמן-שמלצמן אדריכלות, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, Tifa Arts ועוד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים