דרוג:
חברת רב בריח , המובילה את שוק הדלתות המעוצבות בישראל, נערכת לקראת החזרה לבית הספר ומציידת את ילדי העובדים בילקוטים חדשים ותלושי קניות בסך של 200 ₪, לכל ילד. מדובר על נתינה של כ-100 אלף ₪ לילדי משפחת רב בריח המורחבת.
מנכ"ל רב בריח שמואל שטרנשוס: "כמידי שנה, אנו נערכים לחזרה לבית הספר באמצעות הענקת שי שימושי לילדי העובדים במשפחת רב בריח. כחלק מערכי המותג המדגיש מובילות ומצויינות, אנו רואים בחינוך ורווחת ילדי רב בריח חשיבות ממדרגה ראשונה. השנה, בעקבות הצטרפותם של עובדי ייצור רבים, אנו גאים להשקיע סכום גדול יותר מבעבר ברווחת ילדי העובדים." רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין מחזיקה בנתח שוק של 40 אחוזים בתחום הדלתות בישראל ומסיימת את 2010 במחזור מכירות מעל 160 מיליון ₪.
מותג רב בריח הוכתר כ'מותג על' לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של כלכליסט לשנת 2009 כמותג המאפיין את הבית הישראלי.
בסקר שבוצע על-ידי מכון פאנלס ולעומק התודעה, רב בריח גרפו 40.4% מהקולות, פי 2מהמקום השני.
|