דרוג:
כחלק ממהלך התקשורתי החדש של אחלה- אחלה טעם מתחיל בשדה, חברת THE BOX בנתה את האסטרטגיה למהלך הדיגיטלי של הקמפיין ובמסגרתו הקימה ועיצבה ערוץ YouTube ייחודי למותג 'אחלה'.
בערוץ החדש הגולשים ומכירים מוזמנים לצפות ולהכיר מקרוב את החקלאים העומדים מאחורי סלטי אחלה בדמות סרטים דוקומנטריים המספרים את סיפורם ובטיפים אישיים לסלטים מצויינים. הערוץ מורכב מ- 5 חקלאים (דפים שונים), המגדלים את חומרי הגלם המרכזיים של אחלה: חומוס, חצילים, כרוב, פלפל ופטרוזיליה.
הערוץ מקודם בימים אלו באמצעות קמפיין טלוויזיה ואינטרנט. חפשו "חקלאים" בגוגל כדי להכיר את החקלאים של אחלה.
http://www.youtube.com/user/achlaStrauss
סמנכ"ל קריאייטיב ואסטרטגיה: אורי סניור , מנהל קריאייטיב: אלעד גביסון, מפיקה ראשית: קרן אברהם, הפקה: סופיה ריוו, ניהול פרוייקט: אושרת ליבוביץ'.
The Box הינה קבוצת תוכן, פרסום וניו מדיה בינלאומית המתמחה ביצירת תוכן מקורי ובשילוב חכם של תוכן
וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים.
הקבוצה חתומה על פרויקטים חדשניים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם כגון דיסני, פרוקטר אנד
גמבל, קוקה קולה, אורנג', דוריטוס, קומברס ועוד.
כתובת אתר האינטרנט: www.theboxsite.com.
|