דרוג:
פרויקט תגלית (www.taglitbri.com ) העומד בפתחה של שנת הבר מצווה לפעילותו, מעלה היום, שני 23.4, קמפיין תשדירי רדיו בגלי צה"ל בן כעשרה ימים, לקראת עונת הקיץ הקרובה. הקיץ צפויים להגיע לארץ מעל ל--27,000 צעירים מ-24 מדינות. סמנכ"ל השיווק של תגלית, דורון קרני, אומר: "מעל ל-300,000 בוגרי תגלית מרחבי העולם הינם חלק מן הרשת האסטרטגית של מדינת ישראל. התשדיר מהווה את ההזדמנות שלהם, בשבוע יום העצמאות, לומר תודה לאזרחי ישראל על האירוח החם ולהזכיר את חשיבותו האדירה של הפרויקט להסברה הישראלית. תרומת משתתפי הפרויקט הינה גם לענף התיירות: חשוב לזכור כי סך הכנסות תגלית למשק הישראלי, מראשית פעילות הפרויקט בשנת 2000, הינן יותר מ-2 מיליארד שקלים". משרד הפרסום: דאטה פרו פרוקסימיטי |