DS השיקה את רכב השטח החדש באמצעות דאסו סיסטמס

דרוג:

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERERIENCE, הכריזה כי DS Automobiles, מותג רכבי היוקרה של קבוצת PSA (פג'ו, סיטרואן, GM) אימץ את "Virtual Garage", פתרון הייעודי לתעשייה כדי לתמוך בהשקת רכב השטח החדש שלו, DS 7 CROSSBACK, אשר נחשף בתערוכת הרכב הבינלאומית ה- 87 בג'נבה. הפתרון מאפשר ל- DS להחיות את אולם התצוגה ולחדש את חווית הקנייה של כל הרכבים שלו, באמצעות חווית המציאות הוירטואלית DS Virtual Vision.

 

במהלך ההשקה הרשמית של הרכב החדש, התנסו המשתתפים בתערוכת הרכב הבינלאומית בג'נבה בהדמיה של כיכר קונקורד בפריז, שם יכלו  לצפות ולחקור את רכב השטח החדש והמהדורה המוגבלת שלו DS 7 CROSSBACK La Premiere. ההתנסות כללה  ישיבה בתוך רכב השטח, תנועה סביבו במטרה לגלות את  תכנון החוץ והפנים שלו בסביבה וירטואלית ריאליסטית, פשוט על ידי חבישת תצוגת הראש של HTC Vive.

 

לאחר התערוכה, DS מתכננת להפעיל את "DS Virtual Vision" ברשת חנויות הקמעונאות שלה, DS STORES, ברחבי אירופה. במסגרת העולם הוירטואלי צרכנים יוכלו להגדיר את רכב החלומות שלהם כשהם בוחרים ממגוון אפשרויות עבור כל מודל, כגון תוספות, צבעי גוף וציוד. באמצעות הפתרון, DS משנה את חווית הביקור באולם המכירות והתצוגה, מאיצה מכירות ואף מאפשרת לנצל טוב יותר את חלל סוכנות הרכב.

 

החוויה הוירטואלית DS Virtual נוצרה באמצעות פתרון Virtual Garage המתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. הפתרון נוצר כדי לאפשר יצירה של חומרי מכירות ושיווק ב- 3D ויצירת יישומים של חוויות עשירות אשר מייצרות אינטראקציה רגשית עם המותג והמוצרים.

 

"שיווק ומכירות אפקטיביים סוגרים מעגל שמתחיל אי שם ברעיון הראשוני ובעיצוב הרכב", אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא, תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרת למותגי רכב לבדל את עצמם ולהמציא מחדש את חווית אולם התצוגה וההופעה באירועים, באמצעות הכנסת מרכיבי גיימיפיקציה, מציאות וירטואלית, אינטראקציה ותהליכי רכישה, אפילו עוד לפני שהרכב עצמו זמין ללקוח".  

 

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים