דרוג:
Sophos, מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, מפרסמת נתוני סקר צרכנים בנושא מודעות לפשעי הסייבר, המגלה כי צרכנים מודאגים מפשעי סייבר יותר מפשעים בעולם האמיתי.
הסקר מצא כי 63% מהצרכנים מודאגים באשר לאבדן כספי בשל פריצה למחשב, 61% מודאגים בקשר להאקרים שישתלטו להם על המחשב על מנת לשלוח ספאם ונוזקות לאנשי הקשר שלהם ולאנשים אחרים, ו-58% מודאגים שהאקרים יהפכו את המחשב שלהם לבלתי שמיש. בניגוד לכך, 46% מודאגים שהרכב שלהם ייגנב או ייפרץ או שיחוו תקיפה פיזית, 52% מודאגים מפריצה ושוד לביתם, ו-56% מודאגים בנוגע לטרור. הסקר כלל 1,250 צרכנים מגיל 18 ומעלה בארה"ב, בריטניה, גרמניה, שוויץ ואוסטריה ונערך על ידי חברת המחקר העצמאית ReRez Research.
"אנשים מבינים כיצד להגן על הבית או הרכב שלהם – הם מרגישים שהעולם הפיזי מכוסה, בעוד שפושעי הסייבר בלתי נראים ועולם הפשע הווירטואלי בלתי צפוי ומסובך, במיוחד כשמדובר בפישינג וכופרות", אומר ג'ון שואו, סגן נשיא של קבוצת אבטחת משתמשי הקצה ב- Sophos. "התקפות מתחילות בדרך כלל מאתרי אינטרנט לגיטימיים, אשר נפרצו ללא ידיעתם של האנשים המבקרים בהם – או מפישינג – על ידי שליחת אימיילים מזויפים שמעוצבים כך שייראו אמתיים, על מנת למשוך צרכנים לפתוח מסמכים מסוכנים או להקליק על כתובות URL זדוניות. ברגע שהמשתמשים הקליקו, כופרה יוצאת לפועל ברקע ואז נועלת ומחזיקה את הקבצים הפרטיים שלכם כבני ערובה, עד שתשלמו לפושעים כסף".
למרות הדאגה בנוגע לפשעי סייבר, המודעות לפישינג וכופרות הינה יחסית נמוכה. 47%, כמעט מחצית, לא מכירים את איומי הפישינג, או שמתייחסים אליהם כאיומים שוליים, דבר מדאיג פני עצמו, שכן פישינג הם שיטת ההתקפה מספר 1 של פושעי הסייבר בבואם להשיג גישה למידע אישי. יותר מ- 30% מהנסקרים דרגו את עצמם כבלתי מוגנים בצורה קיצונית, אינם בטוחים אם הם מוגנים או שאינם מודעים להתקפות פישינג לחלוטין. 31% אמרו שאינם מכירים את איומי הכופרות או שהם מתייחסים אליהם כאיומים שוליים. באופן לא מפתיע, נוזקות ורוגלות מסורתיות, איומים שנמצאים עמנו כבר זמן רב, נתפסים על ידי יותר ממחצית מהצרכנים כאיומים הגדולים ביותר. "צרכנים פגיעים יותר מכל לכופרות, נוזקות ורוגלות, משום שלא כמו במקום עבודה מסודר, אין להם מחלקת מערכות מידע ששומרת להם על הגב ודואגת לאבטחת המידע שלהם" אמר שואו. "בבתים רבים אדם אחד מספק 'תמיכת מערכות מידע' לבית, למשפחה ולחברים מחוץ לבית, אבל אדם זה לא תמיד בטוח מה הם צריכים לעשות או אם יש לו זמן לעשות זאת". Sophos Home הוא פתרון מסחרי חינמי שמשלב אינטיוירוס וחסימת URL על מנת להגן על המחשב האישי (PC ו-Mac) מפני נוזקות, וירוסים, כופרות ואתרים בלתי חוקיים. המשתמש יכול לנהל אבטחה עד ל-10 מחשבים מכל דפדפן, כולל מחשבי PC ו-Mac מרוחקים.
אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות, עתירי הפרסים של הצפנה, הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים. Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד, אנגליה.
אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות. |