דרוג:
קשה להאמין שעדיין קיים כיום מישהו שאין ברשותו דומיין, במיוחד כאשר מדובר בעסק או ארגון, מאחר ושם המשחק השיווקי כיום הוא נראות. יצירת הנראות העסקית הבסיסית שלנו מתחילה בשלב קניית דומיין בעל שם מתאים, אשר כבר מלכתחילה מקנה לנו יתרון על המתחרים. 5 דברים שרצוי שתדעו על דומיינים, בחירתם וקנייתם
כתובת דומיין מתחלקת לשני חלקים - שם האתר עצמו והסיומת של הכתובת. שם האתר (לדוגמה PRcenter או DomainTheNet) מהווה את שמו ה"פרטי", בעוד הסיומת (לדוגמה Com או Co.il) מהווה את שם ה"משפחה". לא תמצאו שני אתרים שכתובתם זהה לגמרי, אולם ניתן למצוא שני אתרים ששמם ה"פרטי" זהה והסיומות שלהם שונות. דבר זה רלוונטי במיוחד עבור מי שלא מצא דומיין פנוי בסיומות הרצויה לו. לצורך כך, ניתן להיעזר במנוע חיפוש באתר דומיין דה נט. התממשקות עם רשתות חברתיות - על מנת ליצור המשכיות בין שמו של האתר שלכם ובין הרשתות החברתיות, בטרם קניית דומיין או לאחריה ובטרם פתיחת פרופילים ודפים עסקיים ברשתות השונות, תוכלו לבדוק האם השם שבחרתם לאתרכם פנוי ביו-טיוב, בטוויטר, בפייסבוק ובכל אחת רשתות החברתיות השונות. תוכלו לעשות זאת באתר שבכתובת namecheckr.com. |