בר-דעה אסטרטגיה שיווקית גייסה את NEN נדל"ן חברתי.

דרוג:

NEN התיק השני שמגייסת החודש חברת בר-דעה אסטרטגיה שיווקית בע"מ

משרד בר-דעה אסטרטגיה שיווקית קיבל את התיק של חברת NEN נדל"ן חברתי ויטפל עבורם בצד התקשורתי, מיתוג וניו –מדיה. חברת NEN נדל"ן חברתי הינה חברת יזמות נדל"ן המתמחה בפרויקטים של חוק תמ"א 38 ופעילה ב – 5 מוקדים בערים ת"א, הרצליה וכפ"ס. הייחודיות של אן.אי.אן נדל"ן חברתי היא שבכל פרויקט היא מעניקה חזרה לקהילה ולסביבה. כמו –כן החברה נכנסת גם לפרויקטים באזורים מוחלשים מתוך ראייה חברתית רחבה לסייע ולעזור לקהילה. קובי ברדה, בעלים בר-דעה: " חברת NEN היא חברה עם די.אן.אי אחר. מרגש לראות איך בשכונות דוגמת נוה-עופר (תל-כביר) בה יזמי תמ"א 38 לא העזו לדרוך , מקימה בימים אלה חברת NEN את הפרויקט הראשון שלה. חברת NEN מראה שאפשר קצת אחרת ושניתן להרוויח קצת פחות אבל עם כל הנשמה. " שחף ארליך, מנכ"ל משותף עם ליאור בכר אן.אי.אן נדל"ן חברתי : במקום בו הממשלה מייצרת את התנאים העסקיים הנאותים היא תפגוש אנשי עסקים כמונו וביחד נוכיח שניתן לעשות שיקום שכונות מכסף פרטי תוך כדי עשיית רווח הוגן לעסקים. NEN חרתה על דגלה, כחלק בלתי נפרד מהעשייה העסקית שלה, להיות בית לאנשי עסקים ולקוחות שמתחברים ונאמנים לדרך המעורבות החברתית, התרומה לקהילה והנתינה.המושג נתינה מלווה כל פעילות שנעשית בחברה, ומאחורי כל פעילות עסקית עומדת נתינה אמיתית ללקוחות, לשותפים ולחברה בה אנו חיים ופועלים. אנו מאמינים שיחד עם חברת בר-דעה נוכל להגיע לקהלים שביום יום לא מודעים לאפשרות של השבחת נכסיהם באמצעות תמ"א 38.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים