אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב, נבחר לאיש השיווק של חודש מרץ

דרוג:

במשך חמש שנות ניהולו יזם מוטולה שורה של צעדים חדשניים וחולל מהפך בתפיסות קמעונאיות ומסחריות, כל זאת במקביל להרחבת קווי ייצור, הקמת מערכות משולבות של תעשייה, מסחר והפצה. מוטולה פעל לעיבוי המערך הלוגיסטי , הרחבת שירות הלקוחות, שדרוג מערכות המחשב כל זאת בתפיסה עסקית המעמידה את הלקוח במרכז העשייה העסקית של הארגון. כמו כן ערך שינויים בדפוסי הצריכה הקמעונאית תוך הקמה והטמעה של קונספט קמעונאי ייחודי בעולם המחולק עפ"י סגנונות חיים ומערכת המחשה תלת ממדית ("נגב ויז'ן"), שבאמצעותה רואה הצרכן בנתוני אמת את תוצאות קנייתו לפני ביצוע העסקה. מוטולה, שאיבחן את השוק לשכבותיו, ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות , מהיוקרתיות ועד העממיות, בהן ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של "גרוהה". במקביל, הרחיבה החברה את קווי המוצרים על מנת להעניק לקהל לקוחותיה הממוקד באדריכלים, קבלנים ומשפצים, את כל מגוון הפתרונות לעיצוב הבית בחנויות ONE STOP SHOP . לאחרונה השיקה נגב את המהפכה הצרכנית בדמות מערכת הדמיה ממוחשבת (נגב ויז'ן) שבאמצעותה יכול כל לקוח לבחון את תוצאות קנייתו. את כל זאת ועוד חולל אבי מוטולה תוך גידול ענק במחזורים. מחברה עם מחזור של כ- 300 מיליון ₪ נהפכה החברה לחברה המגלגלת מחזור של כ-900 מיליון ₪. בעת כניסתו לתפקיד היה לחברה כ-9 מיליון ₪ רווח נקי, בעוד היום הרווח הנקי הוא כ-50 מיליון ₪. הרווח התפעולי זינק מ-25 מיליון ₪ ל-100 מיליון ₪. אבי מוטולה מכהן כמנכ"ל נגב כחמש שנים. קודם לכן היה מנכ"ל רשת בסט ביי, ומנכ"ל סמל"ת יבואנית פיאט ואלפא רומיאו.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים