דרוג:
הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט, ביניהם מאקו וברשתות החברתיות כאשר כל קטע קריאטיבי שלו משלב את האות "פ" כחלק אינטגראלי מהתוכן במותג קיצ'נאייד המזהה עצמו עם אהבת בישול, אפייה, לייף סטייל ואופנה וידגיש את הקלות בהכנת מתכונים באמצעות הקיצ'נאייד בליווי מתכונים לעוגת דבש של השף חן שוקרון.
בנוסף, השבוע תעלה פעילות ברשתות החברתיות בה ניתן לברך את בני המשפחה לקראת השנה החדשה.
הקמפיין הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב המציג את סדרת מוצרי הבריאות של החברה : "לבריאות מניופאן" - הכולל מגוון סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם הבישול הבריא, בסלולר ובאתר אינטרנט ייעודי שהוקם ומקודם דרך הרשתות החברתיות שהחברה נוכחת בהם. מטרת הקמפיין לתת לצרכן ערך מוסף ולצקת תוכן רלוונטי ואיכותי לצד התובנות הבריאותיות המיוחסות למגוון מוצרי הבריאות של ניופאן.
|