JCDecaux בקמפיין ייחודי: איכות הסביבה בשלטי חוצות

דרוג:
קמפיין למען איכות הסביבה בשילוט חוצות

חברת הפרסום העולמית JCDecaux החליטה לצאת בקמפיין ייחודי למען איכות הסביבה שכולו תחת הקונספט "העולם יפה אז שמרו עליו" בשיתוף פעולה עם חברת המדיה הדיגיטלית GETTY IMAGES. בקמפיין אשר יעלה על גבי 120 עמודי רחוב ברחבי תל אביב יוצגו צילומים בנושא איכות הסביבה כגון : יער, מעיין, חוף ועוד. הקמפיין יעלה החל מאמצע אוגוסט לתקופה של חודשיים. חברת JCDecaux תרמה 120 עמודי רחוב לצורך הקמפיין והצגת התמונות הייחודיות והמרהיבות המופיעות באתר החברה של GETTY IMAGES.

חברת JCDecaux אשר הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי שילוט חוצות בתל אביב-יפו בחרה להעלות את המודעות לאיכות הסביבה ולמתג 120 עמודי רחוב ברחבי העיר תחת קונספט זה. לצורך הקמפיין נוצר שיתוף הפעולה עם חברת המדיה הדיגיטלית GETTY IMAGES אשר מציגה באתר החברה מאגר צילומים רחב במגוון נושאים, ביניהם גם איכות הסביבה. התמונות שיוצגו בקמפיין נבחרו בקפידה על ידי חברת GETTY IMAGES וצוות הקריאיטיב שלJCDecaux.
קרדיט תמונות: GETTY IMAGES.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים