דרוג:
חברת אינסנטיבס ישראל השלימה פרויקט אסטרטגי ליישום מערכת (Sales and Service Performance Management (SPM) עבור עובדי חטיבת הלקוחות הפרטיים של חברת בזק. מדובר בפרוייקט חשוב בהיערכותה של בזק לשינויים שעובר שוק הטלקום בישראל. המערכת כוללת את מכלול המדדים הקיימים לשיפור השירות והגברת המכירות, תוך שהיא מייעלת את ניהול התוכניות המורכבות ומפחיתה את עלויות הניהול והתפעול של מערך ניהול ביצועי המכירות והשירות. במסגרת הפרויקט, הטמיעה אינסנטיבס ישראל את מודול הניהול החדשני של מערכת ה INCENTIVES – Pro, המאפשר גמישות רבה והתאמה מהירה לצרכים המשתנים בשוק בקרות ניהוליות, תהליכיות וכספיות סגורות ואת מודול ה I-Focus המאפשר שקיפות יומיומית עבור העובדים והמנהלים, צפייה בנתוניהם האישיים, כלי סימולציה ו self service המעודדים הנעה לפעולה. כל אלו יחדיו, מספקים פתרון מתקדם לניהול פעילות מוקדי השירות, המכירות של החברה ונציגי השירות והטכנאים בתחומי העיסוק השונים בארגון. המערכת, המתממשקת עם מחסן הנתונים המרכזי של בזק ומקורות נתונים נוספים באופן שוטף, תשמש את בזק לעבודת 2000 נציגי שירות וטכנאים המועסקים בחברה. במסגרת תהליך הטמעת המערכת, שארך כשנה וכלל השקעה מרובה באפיון ופיתוח, ביצעה בזק פיילוט במספר מוקדי שירות בארץ. עם סיום השלב הראשון, הוטמעה המערכת בחטיבת הלקוחות הפרטיים ובשלב השני מורחב השימוש במערכת כעת גם לחטיבת הלקוחות העסקיים. לדברי ליאור דרעי, מנהל אגף מטה חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק, "המערכת משפרת את מערך השירות הניתן ללקוחות על ידי נציגי השירות בחברה ומאפשרת לעובדים לקבל מידע און-ליין אודות ביצועיהם לשם ייעול נתיב העבודה שלהם. תרומה נוספת של המערכת לחברה, היא התייעלות במערכי העבודה הפנימיים". לדברי עמיר פיסלויץ, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושיינס "תם עידן הניהול האקסלי עבור תחום ניהול יעדים, ביצועים ותמריצים בארגון. הדינאמיות, המורכבויות והתחרותיות בתחום הטלקום מחייבים "מערכת מומחה" Best Of Breed ייעודית לנושא כה אסטרטגי הן עבור לקוחות החברה והן עבור עובדיה וצוות הניהול. אנו מודים לצוות הפרויקט בבזק אשר תרם רבות להצלחתו, תוך עמידה בלוחות הזמנים ומסגרת התקציב שנקבעה" |