דרוג:
שושנה חן, כתבת הצרכנות של ידיעות אחרונות, פרסמה ב"ממון" של יום שישי מיום 3.2.2012 סקירה מיוחדת ובדקה מי קופת החולים הכי טובה למשפחה. מהבדיקה של ידיעות אחרונות עלה כי לאומית שירותי בריאות זכתה ברוב הפרמטרים משאר קופות החולים שנבדקו ודורגה במקום הראשון מבין קופות החולים עם ציון של 8.3, שזכה להבלטה מיוחדת בכתבה. לאומית שירותי בריאות בחרה למנף את התוצאות המצוינות שעלו מהבדיקה לקמפיין דיגיטל עם דמות החסידה שמסבירה על הזכייה ומציגה לגולשים את הכתבה המלאה מידיעות אחרונות . למרבה ההפתעה, מספר ימים לאחר מכן, קופת חולים כללית העלו קמפיין דיגיטל דומה לזה של לאומית, שממנו עלה שגם הם מצטיינים בשירותים למשפחה.... אז מי באמת הכי טוב למשפחה החסידה של לאומית או חמודי של הכללית? גורמים בענף הפרסום מסרו כי שני הקמפיינים דומים מאד מבחינת קריאייטיב. הקמפיין של לאומית שירותי בריאות עלה בתאריך ה6.2.2012 ובחר להציג את הכתבה המלאה מידיעות אחרונות עם 5 סעיפי הצטיינות בעוד שכללית עלו בתאריך ה-15.2 ובחרו לצרף רק חלק מהכתבה... אז מי הכי טוב למשפחה? החסידה של לאומית או חמודי של הכללית? לשיפוטכם. קמפיין לאומית: http://websense-media.co.il/leumit/2012/mamon/mini/ קמפיין כללית: http://twisted.co.il/clalit/shoshana/?ref=YNET&BID=16592&toolid=VMUGR8 |