דרוג:
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "האחים עיני". "האחים עיני" הינה החברה המובילה בישראל לניקוי ולתיקון של שטיחים וריפודים אשר עובדים בה אנשי המקצוע הטובים ביותר.יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "האחים עיני". "האחים עיני" הינה החברה המובילה בישראל לניקוי ולתיקון של שטיחים וריפודים אשר עובדים בה אנשי המקצוע הטובים ביותר. "האחים עיני" הינה החברה המובילה בישראל, בעלת ידע עצום העובר בירושה כבר שלושה דורות. החברה בעלת מחלקות מגוונות ורסטורציה בה מועסקים כ- 60 עובדים בהתמחויות שונות. החברה משתמשת בטכניקות מיוחדות לשחזור שטיחים עתיקים במפעל עבודה עם הציוד המתקדם ביותר בעולם, תוך חיבור לטכנולוגיה חדשנית ואיכותית ומנגנון בקרת איכות. בחברה משתמשים במוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה כחלק מאידיאולוגיה הרואה בשמירה על איכות הסביבה ערך עליון. יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב "כאשר בקרתי לראשונה במפעל של האחים עיני, לא האמנתי למראה עיני, המקום נראה כמו מוזיאון קטן של גברים, עם מגהצים עתיקים, מיניאטורות של צי מכוניות עתיקות , רהוט משובח. התרשמתי מהמפעל המיוחד הרוכש אנרגיות יצירתיות של העובדים אשר עובדים שם עשרות שנים ומהווים דוגמא חיה למושג מיזוג גלויות, עברתי חוויה, מצאתי מפעל עם נשמה גדולה ואני גאה לייצג אותו ולעשות להם יחסי ציבור". חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, עיריית נתניה, ר.ג.א אקולוגיות ור.ג.א לסביבה, מתחם ביאליק, האמנית מיכל רובנר, איב סנטר רשת בתי הספר למקצועות הקוסמטיקה, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד. |