דרוג:
בימים אלו השיקה קבוצת הפרסום הדיגיטאלי HI-NET , בשיתוף עם לשכת הפרסום הממשלתית עבור חיל האוויר הישראלי, את אפליקציית האייפון הראשונה בתולדות צה"ל בשם "כנפיים". אחרי שצה"ל פתח עמוד פייסבוק משלו, טוויטר צבאי ואתר אינטרנט, הוחלט בחיל האוויר להיפתח לקהלים צעירים ולנסות לגעת בהם באמצעות תכנים שיקרבו אותם אל החיל . מעצם ההבנה שקהל היעד (נוער בעיקר ) ברובו חובב משחקים/ג'דג'טים הוחלט לנסות משהו חדש ומתקדם יותר- אפליקציה לאייפון. שי בן ארי מנכ"ל קבוצת HI-NET : "האפליקציה מעניקה הצצה נדירה לעולם טיסות הקרב ובמסגרתה יכולים משתמשי האייפון לחוות ולהשתתף במגוון משימות אותן מבצע חיל האוויר בשוטף ,האפליקציה מאפשרת יציאה לגיחות ומשימות אוויריות כמו :לנווט מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר,לאסוף מידע , לחסל מטוסי אויב, להטיל פצצות על מגוון מטרות קרקעיות ולהרגיש לכמה רגעים את האדרנלין של טייס קרב אמיתי. " האפליקציה שהושקה ב"השקה שקטה" לפני מספר ימים בדרך לשבור שיאים עם למעלה מ 20,000 הורדות !!! קבוצת HI-NET בבעלות שי בן ארי ורמי שכטר פועלת משנת 2000 ומתמחה במתן פתרונות דיגיטאליים כוללים למגוון חברות ומותגים בינ"ל ומקומיים, החברה מונה 24 אנשי דיגיטאל הפועלים בכל מגוון התחומים באון ליין החל מאסטרטגייה פרסומית ,תכנון ורכש מדיה ,תוכן ,ארט ,קופי,עיצוב ופיתוחים טכנולוגיים. הקבוצה כוללת את החברות : SPREADIT בתחום הניו-מדיה BLUEBERRIES המתמחה במחקרים ברשת EQM המתמחה בפרסום דיגיטאלי למגזרים. |