חברת 'שומרי משקל' עולה בקמפיין חדש להשקת מסלול לחודשי החורף – 'הרזיה מונעת'

דרוג:

קמפיין "הרזיה מונעת" לחורף 2012 של שומרי משקל יעלה לאוויר השבוע (ערוץ 2 ו- 10 ובאתרי אינטרנט), באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב", בהשקעה של מיליון ₪ . הקמפיין מזמין את הלקוחות למסלול הרזיה להתמודדות עם השמנת החורף ומציע הצטרפות במחיר אטרקטיבי של 250 ₪ לחודש . קמפיין 'הרזיה מונעת' יכלול בהמשך פרסום בעיתונות הארצית המקומית ומגזינים באתרי האינטרנט המובילים ותחרות נושאת פרסים בפיסבוק עם גברת פלוס + של 'שומרי משקל' במטרה לייצר מודעות מרבית בקרב קהלי היעד להשמנת החורף. שומרי משקל, חברת ההרזיה המובילה בארץ ובעולם, הכריזה השבוע על "הרזיה מונעת" - מסלול שיסייע לך לרזות ויעזור לך להימנע מהשמנת החורף, תחת הסלוגן "החורף הזה אין כניסה לק"ג העודפים ! ". מדובר במסלול מעורר מוטיבציה עם תמיכה להרזיה, המעניק כלים לתכנון והצבת יעדים ולאורך חיים בריא יותר. לילית רומם, מנכ"לית ומפתחת תכניות הרזיה בשומרי משקל ישראל: "רגע לפני עונת האביב ועם ההכרזה על שנת הבריאות בישראל, החלטנו להקדים תרופה למכה –לסייע לכם להפטר מהקילוגרמים המיותרים "של החגים" ולהימנע מהשמנת החורף.בשומרי משקל . במקום לוותר לעצמך בחורף , ולתפוח , מהיום מרזים בחורף עם תוכנית הרזיה מתונה ומבוקרת ליווי, תמיכה ורתימה אקטיבית של המרזה" ונהנים מגוף חטוב כבר באביב.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים