טבע ישראל משיקה קמפיין רחב היקף לאקמול לילה

דרוג:

תחת המסר"לילה טוב לכאבים" יוצאת חברת טבע ישראל בקמפיין רחב היקף, אשר יכלולפרסום בטלוויזיה וברדיו בהשקעה כוללתשל כ-2 מיליון ₪ טבע ישראל מובילתשוק התרופות ללא מרשם בישראל, משיקה את אקמול לילה- תרופה חדשה להורדת חום ושיכוךכאבים המלווים בחוסר שינה, בקמפיין תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסוםשלמור-אבנון-עמיחי Y&R, בהשקעה כוללת של כ-2 מליון₪. תחת הסלוגן: "לילהטוב לכאבים" מציג הסרטון בצורה הומוריסטית את האפקטיביות הרבה של אקמול לילההמסייע לסובלים מכאבים המלווים בנדודי שינה, ומאפשר הירדמות קלה ונינוחה, שינהטובה יותר ויקיצה רעננה לאחר שינה ללא כאבים. במרכז הקמפייןמוצגים אנשים שונים שסובלים מכאבים המלווים בנדודי שינה. כל אחד מהאנשים סובלונאנח בתורו, וקולות הכאב של כולם יוצרים יחד שיר ערש. הקמפיין החדש יעלה ב9/12/2011 בערוצים 2, 10, ו-24 ויימשך כשמונה ימים. שנישוהם, מנהלת משפחת מוצרי אקמול בטבע ישראל: "אנשים רבים סובלים מכאבים אשרמפריעים להם לישון ופוגעים באיכות חייהם. אקמול לילה מכיל שילוב רכיבים שלפרצטאמול ודיפנהידראמין המאפשרים לישון באופן טוב ורגוע, ולתפקד כראוי ביוםלמחרת." מנהלקריאייטיב ראשי – צור גולן; סמנכ"ל קריאייטיב – יניב אביטל; מנהל צוותקריאייטיב - עוז פרנקל; קופי - מרינה אקילוב ; ארט - דן שני; מנהל לקוחות - דניאל מאירוביץ ; סופרווייזר – ענת רודרמן; תקציבאית – ענבל שטרן; מנהלפלנינג – יוני להב; ראש קבוצת פלנינג – הלה תמיר; פלנרית – שקמה צור; מפיקת משרד–סיגל נוגסי; חברת הפקה – יש הפקות; במאי - ישי קרני; בית פוסט – POST OFFICE. מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע - הדר מרחב נאמן; מנהל תחוםאנלגטיקה וכאב – אסף חריטן; מנהלת מוצרים – שני שהם. "אקמול לילה" של טבע מעניקפתרון לחום וכאבים המלווים בחוסר שינה. בשוק האמריקאי זוכים משככי הכאביםהייעודיים ללילה לפופולאריות רבה - המוצר השלישי הכי נמכר בכל קטגוריית משככיהכאבים בשנת 2010 הוא טיילנול PM , בעל מולקולה זהה לאקמול לילה. התכשיר מכילשילוב ייחודי של חומרים- האפקטיביות הידועה של פארצטמול (500 מ"ג) לטיפולבהורדת חום וכאבים, עם תוספת של 25 מ"ג דיפנהידרמין הנחשב כמשרה השינה הבטוחביותר בתחום הOTCעל ידי מינהל המזון והתרופות. אקמול לילה מיועד למבוגרים וילדים מעללגיל 12, במינון של 2 קפליות לפני השינה. יש לעיין בעלון הצרכן לפני השימוש. המוצר משווקבאריזה של 20 קפליות. במחיר של 23.60 ₪. שקלים. ניתן להשיג בבתי המרקחתוברשתות הפארם.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים