דרוג:
המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו. הקמפיין ימשך כשבועיים. הקמפיין עולה במסגרת היערכות המשרד לפיתוח הנגב והגליל ליריד התיישבות ותעסוקה שיתקיים בנמל תל אביב בחול המועד סוכות, ה- 18 באוקטובר. הקמפיין נעשה באמצעות לפ"מ (לשכת פרסום ממשלתית). המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום: "זו השנה השנייה ברציפות שאנו מקיימים את יריד ההתיישבות בחול המועד סוכות בנמל ת"א. אנו מביאים את הנגב והגליל בהם נמצא מרחב האפשרויות של ישראל, לתושבי המרכז. מאות משפחות כבר עשו את המעבר ומאות נוספות נמצאות בהליכים. זהו צעד נוסף בדרך להגשמת החזון של הבאת 600,000 מתיישבים נוספים לנגב ולגליל בעשור הקרוב. אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו, בנמל ולגלות את כל מה שלאזורים מדהימים אלו יש להציע. נתראה בנמל". הקמפיין, שיעלה בערוצים המרכזים ובאתרי אינטרנט מובלים, יכלול סרטון קצר המציג את פעילות המשרד לפיתוח הנגב והגליל בתחומי ההשכלה הגבוהה – פתית הפקולטה לרפואה בצפת, תעסוקה – הבאת מפעלי עוגן לפריפריה דוגמת טרה, חינוך – הבאת 1000 כיתות חכמות לנגב ולגליל, היזמות העסקית וההתיישבות – תמיכה בכ-100 גרעיני ההתיישבות וב - 14 כפרי סטודנטים בהם גרים כיום כ500 סטודנטים. מטרת הקמפיין היא הגברת המודעות וההתעניינות במעבר לנגב ולגליל. בקמפיין יוצגו מגוון האפשריות למתגוררים בנגב ובגליל- כיתות חכמות, פקולטה לרפואה בצפת, התפתחות בתשתיות ובכבשים, מעבר צה"ל דרומה ועוד. יריד התיישבות ותעסוקה, יתקיים ב- 18 באוקטובר בין השעות 12:00-22:00 במגרש הכדורגל של מכבי בנמל תל אביב. הכניסה לאירוע ללא תשלום. אנשי המקצוע שעבדו על הקמפיין: תקציבאית אחראית: מיקה בלוך, לפ"מ מפיקה אחראית: נורית פיינמן, לפ"מ קריא ייטיב: צביקה זינגר במאי: אדם פיינברג חברת הפקה: קוקורוזה ג'ינגל: דני רייכנטל. |