דרוג:
הרשות השנייה קיבלה באופן חלקי את הערעור אותו הגישו BLU משקאות אנרגיה יחד עם באסל זועבי מבעלי משרד פרסום סאמא והתירה לשדר את הפרסומת של BLU משקאות אנרגיה החל מהשעה 21:00.לפני כשבועיים החליטה הרשות השנייה להגביל את שידור הפרסומת של משקאות האנרגיה BLU רק לשעות הלילה. לדברי הרשות הפרסומת מכילה רמיזות מיניות. הנהלת הרשות השנייה שהגבילה לפני כשבועיים את שידור הפרסומת למשקאות האנרגיה BLU בשל רמיזות מיניות שקיימות לדעתם בתשדיר, קיבלה באופן חלקי את הערעור שהוגש על ידי BLU משקאות אנרגיה ובאסל זועבי מבעלי משרד הפרסום סאמא המנהלים את תקציב BLU, ואישרה לשדר את הפרסומת החל מהשעה21:00 בערב, שעה בה ילדים רכים כבר אינם צופים. ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואני BLU מסר בתגובה כי: "קיבלנו תגובות רבות מצופי הטלוייזיזה שאמרו כי הפרסומת הינה אסתטית, יפה, מעבירה אווירה חו"לית ועכשוויות ועשויה בסטנדרטים בינלאומיים. אנו בהתייעצות עם משרד הפרסום שלנו ועם גורמים משפטיים ונשקול את צעדינו בהמשך." באסל זועבי, משרד הפרסום סאמא: "העלינו בשבוע שעבר את הפרסומת בשלמותה וללא צנזורה באתרי האינטרנט". קודם עלייתה לשידור של הפרסומת נעשה תיאום על פי דרישת הזכיינים המשדרים. לאחר ההתאמה עברה הפרסומת את האישור ולכן לא ברורה הדרישה להגביל את שידורה של הפרסומת לשעות הלילה, לאחר שכבר שודרה בערוצים אלו. סרטון הפרסומת שעלה לשידור לפני כשבועיים, מציג את המוצרים השונים והמיוחדים של המותג ואת האנרגיה המיוחדת המגולמת במסר "BLU YOUR MIND" במובן של השתחרר והתנער! הסטיילינג בסרט הינו קפדני המשדר חוצפה ופרובוקטיביות ומושפע מהלוק של הזמרת והיוצרת המשפיעה ביותר כיום בעולם המוסיקה -Lady Gaga. בסרטון רואים בחור "מגה חנון" המחפש מקום חנייה בחניון. 3 בחורות יפות מראה – BLU ANGELS מופיעות לפתע בחניון ונצמדות למכוניתו. שלוש המלאכיות שולפות את הבחור מהחיפושית המקרטעת שלו ועושות לו מהפך, בסופו הבחור כבר איננו המגה חנון שהיה, אלא גבר שמחזיק ביד בוטחת ויציבה פחית משקה BLU ועם האנרגיה שלה הוא נכון לכבוש את העולם. בקמפיין הושקעו כ-3 מיליון ₪. |