וואלה! שופס משיקה תוכנית שותפים "כסף חברתי"

דרוג:

וואלה! שופס, אתר הסחר המוביל בישראל, השיקה היום תוכנית שותפים (Affiliates) "כסף חברתי" להפצה ושיתוף מכירות של האתר לרבות קופוני הדיל היומי. מעתה לכל מכירה יוצמד תג שיתוף אישי, אותו הגולש יכול להפיץ בכל דרך שיבחר, באתר שלו, בבלוג שלו, בפייסבוק, במייל וכד'.
 
על כל מכירה שתתבצע דרך תג השיתוף יקבל הלקוח 2% מהמכירה או 2 שקלים על כל קופון שיירכש בדיל היומי. בנוסף, המערכת מזהה כל מכירה אחרת באתר שהתבצעה דרך תג השיתוף ותזכה את הלקוח בעמלה.
 
הכסף יצטבר באזור האישי של הלקוח בוואלה! שופס, וישמש לקניות חוזרות באתר ללא הגבלת סכום. באזור האישי ניתן יהיה לצפות בכמה כסף הצטבר לזכותו, כמה חברים קנו דרך השיתוף וסטטיסטיקות נוספות.  לפי נתוני וואלה! שופס מחיר קניה ממוצעת באתר עומד על כ- 1000 ₪.
 
סיגל כספי, מנכ"ל וואלה! שופס מציינת כי גולשים רבים התרגלו לרכוש מוצרים דרך האינטרנט וגם לפתוח פרופילים ברשתות חברתיות ולשתף את העולם במעשיהם.

וואלה! שופס מעניקה מעתה לגולשים ולפעילים ברשתות חברתיות את היכולת להרוויח כסף משיתוף של מכירות. כאלה שיש להם אלפי חברים יוכלו למנף את ההצלחה החברתית להצלחה עסקית, הוסיפה כספי.
 
מנתוני וואלה שופס:
1.      היקף הסחר האלקטרוני בישראל ב – 2011   מוערך בכ-2 מיליארד ₪ (מתוך זה כ-70% מוצרי חשמל).
2.      שעות קניה: השעות העמוסות הן מ-9 בבוקר עד 16 (עם ירידה קלה בצהריים), ובערב מ-19:00 עד 22:00
3.      ממוצע קניה באתר (לא כולל תיירות) עומד על כ-1000  ₪.
4. על פי סקר טים האחרון בחשיפה השבועית לאתרי המסחר האלקטרוני מוביל וואלה שופס עם 14.6%
5. 66% מהרשומים באתר הם בגילאי 20-40
6. 49% מהרשומים באתר מתגוררים במרכז הארץ
אי.קיי.דיזיין -  בניית אתרים | קידום אתרים
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים