תקציב הפרסום של רשת 'פעמית סטור' עוזב את 'מרחב שקד' לטובת 'גיתם'

דרוג:

קמפיין הפרסום השנתי החדש יכלול עיתונות, רדיו ושלטי חוצות וסיסמתו תהיה 'פעמית סטור- כל הפתרונות לאירוח מושלם'. מטרת הקמפיין היא להביא לידיעת הציבור את אינסוף אפשרויות האירוח הגלומות ברשת. המהלך בהשקעה של כשני מליון שקלים. לדברי עזר שר שלום מבעלי 'פעמית', "רשת פעמית סטור מבינה את הצרכים השונים של עולמות האירוח ומעניקה מענה לכל אותם צרכנים המחפשים אירוח חד פעמי איכותי ומעוצב, ומוצרים משלימים לעולמות האירוח בעולם שלם של פתרונות , הרשת כיום הינה רשת הכלים החד פעמיים המובילה בשוק ובשנה הקרובה עתידים להיפתח שלושה סניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ. הקמפיין הפרסומי, נעוד על מנת להדגיש את האפשרויות הרבות והשונות הגלומות ברשת לאירוח מושלם". על פעמית: חברת "פעמית" קיימת משנת 82, פועלת בשוק בעיקר בשוק המוסדי ומפעילה את הרשת הקמעונאית "פעמית סטור", המונה 10 סניפי קונספט. משרדי החברה מחסן ההפצה והמרכז הלוגיסטי נמצאים באזה"ת הר-טוב , בית שמש בשטח של5000 מ"ר. חברת פעמית מייבאת ומשווקת כלים החד פעמיים, ומצורים משלימים " מציעה מענה לוגיסטי מלא, OME STOP SHOPE לאספקה ארצית בהסכמים רישתים תוך מיתוג מלא של כלים, אריזות מפיות, כוסות נייר וכד לבתי מלון, רשתות בתי קפה, מזון מהיר ומסעדות. בין הגופים להם מספקת החברה פתרונות בתחום המוסדי ניתן למצוא את משרד הביטחון, גופים ציבוריים, רשתות בתי מלון כגון ישרוטל פתאל ודן חברות הסעדה מהגדולות בארץ ורשתות מזון מהיר ובתי קפה בכל רחבי הארץ .
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים