רב בריח משיקה קמפיין תדמיתי בנושא הביטחון

דרוג:

רב בריח, המובילה את שוק הדלתות המעוצבות בישראל, משיקה לראשונה מאז הקמפיין עם המעצב גדעון אוברזון ב-2007 , קמפיין תדמיתי רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.  המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת.

הקמפיין החדש, אשר יעלה ביולי 2010 תחת הסלוגן: "עיצוב עוצר נשימה ומנגנון ביטחון שעוצר את כל השאר" מציג את המתרחש בתוך הדלת כאשר זו ננעלת. במרכז הקמפיין, אנימציית תלת מימד מתקדמת המדמה את פעולת הנעילה ואת כל שמתרחש בתוך דלת הביטחון המעוצבת בעקבותיה.  הקמפיין החדש יעלה בערוצים 2, 10, 9 ו-24 בנוסף, ייתמך הקמפיין בפעילות אינטרנט, ועיתונות ארצית ויימשך כחמישה שבועות.

מנכ"ל רב בריח שמואל שטרנשוס: "כמותג מוביל בישראל, מציעה חברת רב בריח מגוון רחב של מוצרים במטרה לתת מענה למגוון צרכים וסגנונות. השם רב בריח הפך לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון הישראלי, ופעמים רבות לקוחות המעוניינים בדלת ביטחון מעוצבת של רב בריח, טועים ורוכשים דלת מעוצבת שאיננה רב בריח המקורית. אנו נרגשים מעלייתו של הקמפיין החדש אשר ידגיש בפני הצרכנים את חוזקה ויתרונותיה של רב בריח. אנו בטוחים כי בזכות הקמפיין החדש תמשיך רב בריח להיות החברה המובילה בתחום העיצוב, הביטחון והבטיחות של בית הישראלי."

רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין הוכתר כ'מותג על' לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של כלכליסט לשנת 2009 כמותג המאפיין את הבית הישראלי.  בסקר שבוצע על-ידי מכון פאנלס ולעומק התודעה, רב בריח גרפו 40.4% מהקולות, פי 2 מהמקום השני.

בליבת העשייה של רב בריח המובילה את הענף מזה 35 שנה- ביטחון ובטיחות, מובילות אופנתית ועיצובית וחדשנות טכנולוגית. מפעל רב בריח ממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ופנים מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו"ל.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים