דרוג:
רב בריח, המובילה את שוק הדלתות המעוצבות בישראל, משיקה לראשונה מאז הקמפיין עם המעצב גדעון אוברזון ב-2007 , קמפיין תדמיתי רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת. רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין הוכתר כ'מותג על' לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של כלכליסט לשנת 2009 כמותג המאפיין את הבית הישראלי. בסקר שבוצע על-ידי מכון פאנלס ולעומק התודעה, רב בריח גרפו 40.4% מהקולות, פי 2 מהמקום השני. בליבת העשייה של רב בריח המובילה את הענף מזה 35 שנה- ביטחון ובטיחות, מובילות אופנתית ועיצובית וחדשנות טכנולוגית. מפעל רב בריח ממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ופנים מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו"ל. |