דרוג:
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "נתניה בפסיפס", פרויקט בינלאומי ראשון מסוגו בארץ העוסק באמנות עכשווית בפסיפס ויטפלו בתקציב יחסי הציבור. "נתניה בפסיפס" הוא פסטיבל ביוזמת עיריית נתניה ובשיתוף פעולה עם העיר רוונה שבאיטליה, בירת הפסיפס העולמית. במסגרת הפסטיבל תוצג תערוכה בינלאומית של אמנות פסיפס עכשווית המציגה יצירות של אמנים מישראל ואיטליה. הפסטיבל הינו המשך לרעיון שלפיו, ובדומה לעיר רוונה, אימצה נתניה את אמנות הפסיפס והפכה אותו למוטיב מוביל באמנות הציבורית בעיר. חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד. |