"להיסחף לחוויה חכמה יותר"

דרוג:

קמפיין פייסבוק חדש מבית The Box עבור חברת Samsung Mobile ישראל -

אפליקציה חווייתית ונושאת פרסים, המותאמת לפייסבוק בימים אלה הושק בישראל, מכשיר Samsung Galaxy S II, בליווי הסלוגן: "להיסחף לחוויה חכמה יותר". השקת המכשיר מלווה בהשקת אפליקציית משחק חוויתית, SmarTest, המותאמת לפייסבוק, מבית היוצר של חברת התוכן והניו מדיה The Box, האמונה על פיתוח והפקת האפליקציה. במסגרת המשחק יתמודדו הגולשים מול השעון ונגד חבריהם בפייסבוק ב 10 סוגי שאלות שונים כגון: ידע כללי, חשיבה כמותית, זיכרון, היגיון ועוד במטרה לקבוע מי הגולש הכי חכם בישראל. המתמודד שצבר את הניקוד הגבוה ביותר בכל שבוע יזכה במכשיר Samsung Galaxy S II. עלות הקמפיין מוערכת בכמאה אלף ₪. מורן סער מנכ"לית חברת הפרסום של The Box מוסרת כי המשחק החדש שהושק עבור סמסונג סוחף את הגולשים לחוויה חכמה יותר המאתגרת אותם בשאלות מעולמות תוכן שונים ומגוונים, תוך הבלטת ערכי המותג המקדמים שילוב מנצח בין חדשנות "חכמה" ומהירות. קישור למשחק SmarTest http://www.facebook.com/SamsungMobile.IL?sk=app_131813023571518 The Box - חברת תוכן, קריאייטיב וניו מדיה - מתמחה ביצירת תוכן מקורי ובשילוב חכם של תוכן וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים. החברה חתומה על פרויקטים חדשניים בארץ ובעולם עבור מותגים כגון דיסני, נייקי, קוקה קולה, אורנג', דוריטוס, פרוקטר אנד גמבל ועוד. כתובת אתר האינטרנט: www.theboxsite.com.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים