אנגלו-סכסון ו-Optiwise בקמפיין פייסבוק חדש

דרוג:

אנגלו-סכסון משיקה את קמפיין "כוכב נדל"ן נולד"

שוק הנדל"ן הישראלי והעולמי הוא שוק משתנה ומתפתח תדיר, המושפע מתנודות בכלכלה. אך גם בזמנים של חוסר יציבות, הדרישה לרכישת דירות לא פוסקת - הרי כל אחד מאיתנו צריך בית לגור בו. ידע בתחום הנדל"ן שקול לזהב בכל תקופה, בטח בזמנים של חוסר ודאות נדל"ני. אנגלו-סכסון, רשת תיווך הנדל"ן המובילה בישראל, הכריזה השבוע על יציאתו לדרך של קמפיין פייסבוק חדש, אותו יזמה והפיקה חברת השיווק אונליין Optiwise. הפעילות, שזכתה לכותרת המסקרנת "כוכב נדל"ן נולד", מאפשרת לחברי עמוד אנגלו-סכסון בפייסבוקwww.facebook.com/AngloSaxonRealestate לגלות את סוכן הנדל"ן הקטן המסתתר בכל אחד מאיתנו. אז איך זה עובד? בכל יום מועלים לקיר העמוד תמונות של שלושה נכסי נדל"ן, למשל, דירת 2 חדרים בתל אביב מול דופלקס בכפר סבא ודירת 5 חדרים בנתניה. על החברים בעמוד לזהות איזה נכס שווה יותר. הפרס הראשון הוא קורס נדל"ן בשווי אלפי שקלים, במתנה!
דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים