ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - לוטן תדמיות

עידן הבידול

עידן הבידול

מאת: יעל לוטן, מנכ"ל חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות
תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב

תדמית לעיצוב היא עניין של מיצוב

מיצוב הוא אחד ממוצרי יחסי הציבור המובילים בעידן החדש. היועץ בונה את תדמיתו של הלקוח, מתאים לו את האסטרטגיה וממצב אותו בתודעה, לפיכך, עליו להבין ולדעת כיצד בונים מיצוב זוהי אבן הדרך הראשונה והבסיסית
התחלות חדשות ויחסי ציבור חדשים

התחלות חדשות ויחסי ציבור חדשים

שנת 2014 התחילה ולא ניתן להתעלם מן העובדה שאנו בפתחה של תקופה חדשה ולא צפויה. יש שחושבים שכאשר ארגון בקשיים או צפוי להיכנס ל"תקופה קשה" צריך לקצץ את יחסי הציבור, מחשבה זו מוטעית, שגויה ואף מסוכנת
חברת שיש גטניו מצטרפת לחברת Wave Digital

חברת שיש גטניו מצטרפת לחברת Wave Digital

חברת שיש גטניו מצטרפת למגוון הלקוחות של WAVE DIGITAL המתמחה בשיווק, פרסום, קידום ומכירה ברשת האינטרנט החל משנת 2009 ושמה לה למטרה להעניק לעסקים מכל התחומים מעטפת כוללת של שיווק באינטרנט
גינוני התנהגות – הבסיס ליחסי ציבור טובים

גינוני התנהגות – הבסיס ליחסי ציבור טובים

גינוני התנהגות הם הבסיס האנושי-תרבותי שפיתח האדם בכדי ליצור יחסי אנוש טובים
קווים לגאון

קווים לגאון

כשהמושג 'גאון' עולה, מתלווה אליו התחושה כי לא ניתן להסביר ולהגדיר מהו הדבר המדויק עליו מושג זה מצביע. יש נטייה לעטוף את היצור ה'גאוני' במעטה של מסתורין, להאמין שמדובר ביש מאין
בין צורה לתוכן, שפת גוף ומסר

בין צורה לתוכן, שפת גוף ומסר

מחקרים מראים שכאשר אותה הרצאה הועברה לקהל תלמידי אוניברסיטאות, פעם אחת בליווי שפת גוף יעילה ופעם אחרת ללא – הקשב אותו נתנו התלמידים וכמות המידע שזכרו לאחר ההרצאה היו שונים באופן משמעותי.
מדיה חברתית תופסת נתח גדל והולך בעוגת יחסי הציבור

מדיה חברתית תופסת נתח גדל והולך בעוגת יחסי הציבור

עולם התקשורת של היום מזמן לבעלי עסקים וכשרונות את השאלה הגדולה – מהו מקום הפרסום המיטבי? המדיה הקלאסית-מודפסת-משודרת או המדיה החדשה – עולם האינטרנט?
הרצון לעוצמה

הרצון לעוצמה

אתה משקיע את כל כולך בעסק. רואים את זה עליך. למרות זאת, משהו לא במקום וגם אתה יודע את זה. הבסיס שם, הרצון שם, השאיפה שם והעשייה בהחלט שם, אבל משהו חסר ולמשהו הזה קוראים הכרה.
7 מסרי יח

7 מסרי יח"צ מן "הנסיך הקטן"

העיתונאי, המשורר והטייס אנטואן דה סנט-אכזופרי, ידע דבר או שניים על יחסי ציבור, הרי כמובן שנחיתת החירום במדבר סהרה המתוארת בספרו "הנסיך הקטן" היא מטאפורה לעניינים יותר יום יומיים.
לדילוג על התוכן – לחץ כאן

לדילוג על התוכן – לחץ כאן

מאת: יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות"
הגיבורים החדשים של החברה....

הגיבורים החדשים של החברה....

מדוע אנחנו פוחדים לחיות עבור עצמנו (רובינו חיים כדי להיענות לציפיות אחרים)? מדוע אנחנו מונעים מעצמנו את הבחירה לחירות? מדוע קשה לנו להיות מאושרים (רובינו חווים רסיסי אהבה ואושר התלויים בדבר)?

"לוטן תדמיות" תנהל את האסטרטגיה של חברת אופני סגל

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "אופני סגל", חברת בת של "ס.ה.ל-אלובין" הקיימת כבר 50 שנה.
יום העסקים הקטנים: טיפים של יעל לוטן לעסק מוצלח

יום העסקים הקטנים: טיפים של יעל לוטן לעסק מוצלח

לקראת יום העסקים הקטנים שיחול בחודש הבא, בפעם השנייה ברציפות, החלטתי הפעם גם אני להעניק לבעלי העסקים הקטנים בארץ מספר טיפים ממוקדים, השאובים הן מתוך המומחיות המקצועית אותה צברתי במהלך 20 שנות פעילותי

"לוטן תדמיות" תנהל את יחסי הציבור של ס.ה.ל-אלובין

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של תשלובת "ס.ה.ל-אלובין", יצרנית פרופילי האלומיניום מהגדולות בארץ.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  הבא עמוד הבא