דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
NIQ מקדמת לקוחות באמצעות פתרונות ניתוח ותובנות אסטרטגיים
שיקאגו, 12 בפברואר 2025, (BUSINESS WIRE)—
NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה למודיעין צרכני גלובלי, הכריזה על השקת ארגון חדש לתובנות ולניתוח אסטרטגי. השילוב של ייעוץ אנליטי מתקדם, תובנות צרכנים ושיווק ו-BASES - וכן מינוף של ערכות הנתונים הנרחבות של NIQ - יאפשרו לקבוצה חדשה זו לפשט ולקצר את תהליך קבלת ההחלטות. המהלך מחזק את מחויבותה של NIQ לאספקת ערך חסר מתחרים ללקוחות באמצעות סקר שוק מקיף עם תובנות צרכניות, תוך הדגשת המסירות לאספקת Full View™ ללקוחות.
ארגון התובנות והניתוח האסטרטגי יפתח תוכניות צמיחה רבות עוצמה וברות פעולה סביב ארבעה תחומים פרקטיים עיקריים:
*דפוסי התנהלות של צרכנים ותובנות תרגום תבונות אנוש לאסטרטגיות צמיחה רבות עוצמה
*חדשנות המונעת על ידי BASES: יצירת חדשנות משלב הרעיון, דרך מוצר והפעלה, לצמיחת העסק
*מותג ומדיה: יצירת קשרים ארוכי טווח וניהול מדויק של המותג
*ניתוח והפעלה: המרת אסטרטגיות וקבלת החלטות עסקיות טובות יותר במטרה להגיע למצוינות ביצועית
בראש ארגון התובנות והניתוח האסטרטגי עומד רמון מלגרג'ו, מומחה NIQ בתחום המוכר הודות לגישתו המתמקדת בלקוח, לחזון האסטרטגי ולניסיון מוכח בהנעת צמיחה רווחית בתחום הניתוח והתובנות. במהלך הקריירה שלו, רמון תרם באופן משמעותי וחשוב בתחום התובנות הצרכניות, תוך הכרה בתפקידם החיוני של הנתונים בשוק העכשווי שמתקדם במהירות. ההבנה המעמיקה שלו כיצד צרכן חושב ומתנהל נותנת דגש על גישתו כלפי מדעי ניבוי ההתנהגות וממצבת אותו במקום בו הוא מניע את הצלחת הארגון החדש.
"אנו נרגשים להשיק את קבוצת התובנות והניתוח האסטרטגי החדשה שלנו, המשקפת את מחויבות החברה לאספקת Full View™ ללקוחותיה", אמר מלגרג’ו, נשיא תובנות וניתוח אסטרטגי ב-NIQ. "ב-NIQ, המשימה שלנו היא לחשוף מה אנשים רוצים ואת הסיבה לכך, ואנו עושים זאת באמצעות שילוב נקודות החוזק שלנו בניהול צמיחת ההכנסות, אסטרטגיית מותג, תובנות צרכנים, הפעלה מדויקת וחדשנות. השילוב של היכולות הללו מאפשר לנו להעצים עסקים ולקבל החלטות חכמות יותר, להתמודד עם מורכבות ולעבור בביטחון לשלב הבא. בנוסף לערך הגדול יותר אותו לקוחותינו מקבלים מצעד זה, הוא מסמל גם נקודת מפנה חשובה במסע שלנו לעתיד מלהיב ודינמי".
ג’רמי בנהמון, מנכ"ל תובנות גלובלי ב-AB InBev, העיר בנוגע להשקת קבוצת התובנות והניתוח האסטרטגי באומרו, "אנו רואים ב-NIQ את השותפה המועדפת לבדיקת אריזות, לאספקה עקבית של תבונות חדות יותר, לקבלת תוצאות עקביות ו-KPI עשויים היטב. הביצועים של החברה עולים על אלה של כל שותף עמו עבדנו. צוותי הניתוח שלנו נתנו משנה תוקף לדיוק וליציבות של תוצאות בדיקת האריזה ב-NIQ, והפכו אותן לתקן בענף".
קבוצת התובנות והניתוח האסטרטגי של NIQ אינה מסתפקת בשיתוף פעולה פשוט אלא מתפקדת כהרחבה של צוות הלקוח מתהליך גיבוש הרעיון ועד להטמעה ומעבר לכך. הגישה חסרת המתחרים של NIQ לערכות נתונים קנייניות ופתוחות, למתודות ברמה עולמית ולמומחים מקומיים וגלובליים בתחום מאפשרת לחברה לעזור ללקוחות לעשות את דרכם בבטחה בסביבה תחרותית ומורכב. מינוף הניסיון על פני תובנות וניתוח אסטרטגי מבטיח כי לקוחות יהנו מפתרונות מותאמים ומתובנות שיתנו מענה לאתגרים הייחודיים שלהם. הגישה ההוליסטית של NIQ מעצימה לקוחות ומאפשרת להם להגיע ליצירתיות במהירות, לייעל את הביצוע ולהתחבר בצורה משמעותית יותר מבעבר.
לפרטים נוספים, לחצו כאן. גלו את הצעד הגדול הבא שלכם עם התובנות המקיפות שלנו במודיעין צרכני!
אודות NIQ
NielsenIQ (NIQ) היא חברה מובילה למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 NIQ השתלבה עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. החברה פעילה ב-90 ארצות ומכסה כ-85% מאוכלוסיית העולם, עם הוצאות צרכנים גלובליות בסכום העולה על 7.2 טריליון דולר. NIQ מספקת את Full View™ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.
לפרטים נוספים, ניתן לבקר בכתובת www.niq.com
אנשי קשר
למידע נוסף – מדיה:
סווטה פטרה
מקור: NielsenIQ
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|