Xsolla ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change

דרוג:

Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change

50% מההכנסות ממכירות משחקים מופנים לתמיכה ב- Games For Change

לוס אנג'לס, 29 באוקטובר 2024, --(BUSINESS WIRE)

Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכריז על שיתוף פעולה עם AurumDust, המפתחת של Ash of Gods: The Way. החברה תתרום 50% מכל ההכנסות ממכירות של מהדורת המשחק המלאה לקמפיין Games for Change. הקמפיין, שיימשך עד 31 בדצמבר, יתמקד במשימתה של Xsolla לשלב בין הנאה ממשחקים לעוצמה הגלומה בנתינה.

"גיימינג אינו רק בידור, זהו כלי רב עוצמה שמאפשר ליצור שינוי משמעותי", אמר כריס האוויש, סמנכ"ל האסטרטגיה ב-Xsolla. "שיתוף הפעולה שלנו עם AurumDust מחזק את האמונה שלנו בפוטנציאל של תרבות הגיימינג לקדם שינוי חיובי. הקמפיין הזה יאפשר לנו לתמוך ב-Games for Change, ארגון שפעילותו מוקדשת להפיכת השימוש במשחקים לאמצעי שמאפשר להתמודד עם בעיות חינוך קריטיות, לשפר מעורבות חברתית ולהשפיע באופן חיובי על החברה. הכספים שגויסו יוקדשו לפיתוח חוויות אינטראקטיביות שמעוררות שינוי, מטפחות למידה ומקדמות עולם טוב יותר. מטרות הארגון הללו הן אישיות מאוד ותואמות למחויבות שלנו לטפח אחריות חברתית. שילוב התשוקה למשחקים עם מטרות שתואמות לערכי הליבה שלנו מאפשר לחברי קהילה שלנו להשפיע באופן אמיתי, מבלי לוותר על ההנאה הגלומה במשחקים שהם כה אוהבים".

סוזנה פולק, נשיאת ארגון Games For Change, הביעה סיפוק רב משיתוף הפעולה: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Xsolla ועם AurumDust במסגרת הקמפיין הזה. אנחנו ב- Games For Changeמאמינים בעוצמה הגלומה במשחקים ובמדיה סוחפת ככלים שמאפשרים לקדם השפעות חברתיות. היוזמה הזאת מעניקה לגיימרים ברחבי העולם הזדמנות ייחודית לתרום למטרות רבות משמעות, תוך שהם נהנים ממשחקים נהדרים, כגון Ash of Gods: The Way. הכספים שיגויסו ישמשו כדי לקדם את משימתנו להעצים יוצרי משחקים, להעניק תמיכה למחנכים ולתלמידים ולהעניק השראה לביצוע שינוי אמיתי בעולם באמצעות רתימת תרבות הגיימינג".

ניתן לעיין בפרטי הקמפיין כאן: https://x.la/gamesforchange-aog

אודות Xsolla

Xsolla היא חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו שמציעה מגוון רחב של כלים ושירותים רבי עוצמה שתוכננו במיוחד עבור התעשייה. מאז שנוסדה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי ומשווקי משחקים בכל הרמות לממן, לשווק, להשיק והפיק רווח מהמשחקים שהם מפתחים ומשווקים ברמה גלובלית ובפלטפורמות שונות. כמובילה חדשנית בענף מכירת המשחקים, מטרתה של Xsolla היא לפשט את המורכבות הטבועה בפעילויות הפצה, שיווק והפקת הכנסות ברמה גלובלית כדי לעזור לשותפים שלנו להגיע לאזורים גאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות ולקיים שותפויות עם גיימרים ברחבי העולם. Xsolla נוסדה בלוס אנג'לס, קליפורניה (שם גם ממוקם מטה החברה) והיא מפעילה משרדים במונטריאול, לונדון, ברלין, בייג'ינג, גואנדז'או, סיאול, טוקיו, קואלה לומפור, ראלי וערים נוספות ברחבי העולם. Xsolla מעניקה תמיכה לכותרי משחקים מובילים, כגון Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד.

ניתן לקבל מידע נוסף אודות Xsolla בכתובת xsolla.com

Twitter (X): @Xsolla | Facebook: Xsolla | Instagram: @xsollacorp | LinkedIn: Xsolla

 

אודות AurumDust

AurumDust היא חברה לפיתוח משחקי וידאו שידועה ביצירת פרויקטים טקטיים מרתקים שמצטיינים ברכיבים סיפוריים עמוקים. החברה נוסדה בשנת 2016 ומאז מקדישה את משאביה כדי להעניק חוויות משחק מרתקות ולהרחיב את השימוש במותג לפלטפורמות שונות.

ניתן לקבל מידע נוסף אודות AurumDust בכתובת aurumdust.com.

Twitter (X): @AurumDust | Facebook: Ash of Gods | Instagram: @ashofgods

 

אודות Games For Change

מאז שנת 2004, Games For Change (G4C) מעצימה יוצרי ומפתחי משחקים כדי לקדם שינוי בעולם האמיתי – היא עושה שימוש במשחקים ובמדיה סוחפת כדי לעזור לאנשים ללמוד, לשפר את הקהילות שבהן הם חיים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. G4C משתפת פעולה עם חברות טכנולוגיה וגיימינג, ארגונים ללא כוונות רווח, ארגוני צדקה ומוסדות ממשלתיים כדי ליזום וקיים אירועים ברמה עולמית, אירועי גיימינג ציבוריים, אתגרי תכנון ותוכניות לבני נוער. G4C מעניקה תמיכה לקהילה גלובלית של מפתחי משחקים ופועלת כדי להשתמש במשחקים כדי להתמודד עם אתגרים בעולם האמיתי – החל מסכסוכים הומניטריים וכלה בשינויי אקלים וחינוך.

LinkedIn: Games For Change | Twitter (X): @G4C | Facebook: Games For Change

 

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54143727/en

 

אנשי קשר

איש קשר לענייני מדיה
דריק סטמברידג'
מנהל גלובלי ליחסי ציבור,
Xsolla
[email protected]

מקור: Xsolla

.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Xsolla | AurumDust | Ash of Gods: The Way |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
Bitget Wallet Lite הגיע ל-6 מיליון משתמשים במספר ימים בלבד, והוא כעת הארנק הגדול ביותר ב-Telegram Bitget Wallet, ארנק Web3 המוביל ללא משמורת, השיק א
איזיסקרין וסקוטרוניק חתמו על הסכם מפיצים בתערוכת Intersec 2024 בנוכחות שרת הכלכלה והדיגיטל האוסטרית לשעבר מרגרטה שרמבאוק איזיסקרין (easescreen), חברה בינלאומית מובילה בתחו
מרכזי נתונים של Batelco ו-Qareeb חתמו על מזכר הבנות ב-Gateway Gulf Forum Batelco, מקבוצת Beyon, חתמה על מזכר הבנות עם Qaree
אבו דאבי חושפת את SteerAI, יוזמה טכנולוגית חדשה אשר הופכת רכבים תעשייתיים לכוח אוטונומי זרוע המסחור של Advanced Technology Research Counci
סקר של Bitget חושף שמשתמשים מסוימים מעדיפים סרטוני וידאו של משפיענים על פני ניירות עמדה כדי לקבל החלטות בנוגע למסחר Bitget , בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 ה
CRH פיתחה חוות רוח אשר תספק חשמל למפעל ברומניה CRH (NYSE:CRH), הספקית המובילה של פתרונות חומרי בנ
חדש: ITtime מבית גיקטיים, אתר ה-IT החדש של ישראל גיקטיים, אתר הטכנולוגיה וההייטק הגדול בישראל, משיק
חברת F5 ממנה את עמיר גואטה למנהל תיקי לקוחות חברת F5 ממנה את עמיר גואטה (נשוי+2) למנהל לקוחות ח
Xsolla ו-Long Tale Games משיקות קמפיין צדקה עם Life Is Feudal לתמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Xsolla תשיק את Xsolla ZK כחלק מקידום השימוש ב-Web3 עבור משחקי וידאו Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
הפלטפורמה Kavian™ של Sakuu נכללת ברשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2024 של TIME TIME חשפה את הרשימה השנתית של ההמצאות הטובות ביותר
ההמצאות הטובות ביותר של TIME לשנת 2024: פתרון ForeverGone של Gradiant לסילוק ולהשמדה של תרכובות פר-פלואורו-אלקיליות ופולי-פלואורו-אלקיליות (PFAS) Gradiant, מובילה גלובלית בתחום הטיפול המתקדם במים
Meltwater ו-Cyabra משתפות פעולה כדי לטפל באיומי דיסאינפורמציה ומידע שגוי על מותגים Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברת
Flashpoint משיקה כלי חינמי להערכה של מניות בחברות טכנולוגיה פרטיות Flashpoint Venture Capital, חברה בינלאומית לניהול
SmartDV בחרה ב-MosaIC כנציגת מכירות ה-IP שלה בישראל SmartDV™ Technologies, ספקית של עיצוב IP (קניין רו
Quantexa הגיעה למעמד של קנטאור עם יותר מ-100 מיליון דולר ARR Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Mavenir מברכת על פרסום הדו"ח O-RAN ALLIANCE עבור יצירת צבר ערוצי ספקטרום בפריסות מרובות ספקיות Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
חברת Matia מגייסת 10.5 מיליון דולר בסבב גיוס Seed ומשיקה פלטפורמה מאוחדת ל- DataOps חברת MATIA הודיעה היום, יום שלישי 29.10.2024, על ג
בדיקה: בינה מלאכותית מגדירה מחדש את השיווק ב-2024 - ממודעות כלליות לחוויות בהתאמה אישית השיווק בשנת 2024 עובר הגדרה מחדש מבוסס בינה מלאכות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)