דרוג:
חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של תשלובת "ס.ה.ל-אלובין", יצרנית פרופילי האלומיניום מהגדולות בארץ. לקוח זה מצטרף לחברות אחרות מתחום התעשייה, הייצור והטכנולוגיה ב"לוטן תדמיות" וביניהם: כותנה-כותנה, במבולנד, קרסטרון, ייגר פתרונות אוורור ועוד.
חברת "ס.ה.ל-אלובין" מתכננת, מייצרת ומשווקת את כל סוגי מערכות ופרופילי האלומיניום, לרבות מערכות פתחים לבניה, פרופילים מותאמים לתעשייה ואלומיניום תעופתי. החברה נוסדה ב- 1958 ומוזגה אל תוך חברת ס.ה.ל ב-1998. המיזוג יצר את תשלובת "ס.ה.ל-אלובין", הנהנית מיתרונות הגודל והעוצמה של שני מפעלים ותיקים ומתוחכמים. החברה מייצרת כ– 700 טון פרופילי אלומיניום מדי חודש, לשווקים מקומיים ובינלאומיים.
החברה פועלת במגזרי הבנייה והתעשייה וכמו כן מחזיקה גם בחברות בנות, המתמקדות בתחומי פעילות הדורשים מומחיות מיוחדת וחדשנות. היא מתמקדת בחדשנות ואספקת ערך מוסף ללקוח, לצד אספקת כל צרכי האלומיניום תחת קורת גג אחת, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים, התאמה של המוצרים למפרטי ודרישות הלקוח, ביצוע בקרת איכות קפדנית ואספקת ייעוץ, תמיכה והדרכות בנוגע להתאמת מוצרים, התקנתם ותחזוקתם.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "יחסי ציבור לתעשייה זה אתגר מקצועי מרתק. אישית אני מאמינה בכוחה וחשיבותה הרב של התעשייה והכוונה היא לתעשייה האמתית והמסורתית. בשנים האחרונות, עם התפתחות ההייטק והעולם הטכנולוגי, תעשייה מסורתית סובלת מתדמית לא סקסית וכמעט כעבודה נחותה. היום, יש מעט מאוד מכללות אשר מלמדות את מקצועות התעשייה והמעט שישנן מתקשות לגייס תלמידים טובים. לפיכך, אני רואה את תפקידנו כהשבת עטרה ליושנה, בחיזוק התעשייה, חיזוק מקצועות התעשייה והשבת הכבוד לעוסקים בתחום".
"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצב בגדי הגברים דורון אשכנזי ועוד. |