סיפורה של שמלה

אופנה וביגוד :  | תכל'ס | 22/9/2013
דרוג:

סיפורה של שמלה /המעצב ארז עובדיה מספר על תהליך בחירת שמלת כלה

היא מחפשת אחר הדגם שלה, קובעת פגישות, מתייעצת עם אמא ועם החברות.
הדגם נבחר והתפירה יוצאת לדרך, היא מגיעה למספר מדידות, מביטה במראה פעמים אינספור, עדיין לא מאמינה שתיכף ממש היא תהיה מתחת לחופה. משתדלת, משקיעה ובעיקר נרגשת.
המתבונן מבחוץ לא באמת יכול להבין את מה שעובר על נפשה של אישה העומדת להינשא לבחיר ליבה, ומה מסמלת בעבורה אותה שמלת הכלה.

לאחר מספר לא מבוטל של עיצוב שמלות כלה עבור נשים העומדות להינשא, אני יכול לשתף אתכם הקוראים כי תהליך בחירת השמלה הינו תהליך רגשי ומורכב למדי.

שמלת הכלה, אשר הפכה לסימבול חזק בעמים ודתות במשך שנות ההיסטוריה, ממשיכה את תפקידה כסמל בטקס האיחוד בין זוג אוהבים, הרבה יותר מחליפת החתן לדוגמא.

הכלה, המהווה את מרכז האירוע, בעלת סגנון משל עצמה, עשויה להיות מטולטלת בין סגנונה, שכבר מוכר לה, לבין בחירות שראתה 'בחוץ', אשר עשויות לא להתאים לה, לבין כמיהת ליבה להרגיש יפה ומיוחדת בערב המשמעותי של חייה.

אחרי שבחרו בני הזוג הטרי ובני משפחתם את כל ספקי האירוע, ביחד, אם בהסכמה ואם בדיונים ארוכים, בחירת השמלה מיועדת אך ורק לכלה והיא תקשט את התמונות שיישארו לאחר האירוע לאורך שנים ודורות קדימה.
זו הסיבה העיקרית שהכלה נושאת בעומס לעשות בחירה שהיא קודם כל אוהבת בעצמה ואשר תקצור את מחמאות החתן והאורחים.

השרות של מעצב השמלה מתבצע לפני האירוע וצריך להסתיים לפני האירוע, בעוד שרוב בעלי המקצוע נותנים את השרות ביום האירוע. זאת הסיבה שהכלה תיפגש עם מעצב השמלה לפגישות המיועדות למדידה כחלק מתהליך יצירת השמלה.

כמעצב שמלות כלה, אני מוצא חשיבות עליונה להתייחס למצב הרגשי המורכב הזה של כלה לקראת יום כלולותיה ולכן בניה של תהליך עבודה משותף הלוקח בחשבון גורמים רגשיים כמו גם גורמים פרקטיים יותר, הוא זה שיניב תוצאות נפלאות ויפתיע אותה לטובה.

הרגע הזה שכלה יוצאת מהסטודיו, לבושה בשמלה שעוצבה במיוחד עבורה הוא רגע מרגש בכל פעם מחדש. היא מביטה במראה, מתרגשת לראות את עצמה ולדעת שבקרוב תכנס בברית הנישואין, מצפה לתגובתו של בחיר ליבה ולתגובותיהם של האורחים שלהם, מרגישה יפהפה ויודעת שהערב הזה יהיה בלתי נשכח.


כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
- בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית הספר לעיצוב המוביל בעולם 
Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.


תכל'ס  - בונים עסקים באינטרנט
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)