דרוג:
חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה השבוע על הסכם להמשך ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של פסטיבל "צלילים במדבר" זו השנה החמישית ברציפות, כחלק ממחלקת התרבות והמוזיקה הענפה של החברה המייצגת, בין היתר גם את הזמרת שרון עזריה, המנצח והמלחין מיכאל וולפה, ההרכב הקאמרי שלישיית עתר, המנצח רועי אזולאי ועוד.
פסטיבל "צלילים במדבר" מוקדש ליצירה המוסיקלית הישראלית ומתקיים מדי שנה בחג החנוכה. בעקבות הצלחתו האדירה, התקיים הפסטיבל בשנה שעברה במתכונת מורחבת, במשך חמישה ימים רצופים ואירח רצף עשיר של מופעים ויצירות ישראליות מקוריות ומגוונות, המיועדות לצעירים, למבוגרים ולכל המשפחה וביניהם הופעות מיוחדות של כנסיית השכל, היהודים, ערן צור, מאיר בנאי, שי גבסו, איה כורם ועוד רבים.
הפסטיבל שם לעצמו למטרה לקדם מוסיקה ישראלית איכותית, לתת במה לאמנים מוכרים יותר ופחות בהתרחשות המוסיקלית הישראלית ולחשוף את הקהל לעושר הקיים ביצירה הישראלית. מתוך כך, נותן הפסטיבל מקום של כבוד ליצירה מקורית מגוונת ומשלב בין מספר סגנונות שונים: קלאסית, פופולארית, יהודית וערבית, מוקדמת ועכשווית ונותן במה ליוצרים צעירים לצד ותיקים.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על המשך הטיפול בתקציב: " אין כמו לקוח שחוזר זאת שנה חמישית ברציפות כדי לספר על איכות השרות שאנו נותנים ללקוחות שלנו. אנו מלווים אותם בכל דבר ובכל שלב, ורואים את עצמנו השגרירים הטובים שלהם בעולם, אנחנו מספרים את הדברים ואנחנו דואגים שידעו עליהם וכך זוכים להצלחת הלקוח, שאנו שותפים לה. זהו הסיפוק הגדול ביותר שלי באופן אישי, לזכות בהבעת אמון הלקוחות שלנו דרך הרגליים".
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. בנוסף מקדמת "לוטן תדמיות" במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
|