יחסי ציבור למסעדות
פרסום הוא אחד המרכיבים הדומיננטיים והמשמעותיים בבסיס הכלכלי של כל עסק. יחסי ציבור הם דרך טובה לממש זאת בקרב עסקים רבים וגם בתחום המסעדות.
יחסי הציבור הוא מונח שבו נכללות כלל הפעולות אשר נעשות לשם השפעה על הציבור באמצעות אמצעי תקשורת ההמונים ולמען ענייניו של גוף מסוים. הגוף, הוא בדרך כלל גוף עסקי-כלכלי למטרות רווח (אך לעיתים גם עמותות ואגודות שזקוקות לתמיכה ציבורית וכלכלית) כמו חברה או עסק. אמצעי תקשורת ההמונים הם לרוב טלוויזיה-אינטרנט- עיתונות-רדיו כאשר לאינטרנט עדיפות גבוהה כיום.
הציבור הוא הציבור אליו פונה המפרסם, הגוף, כלומר קהל היעד שאילו מיועד השירות או המוצר אותו רוצה החברה לקדם בעזרת יחסי הציבור. האופציות לפעולות שיווק ופרסום הן בלתי מוגבלות, החל מפרסומות בטלוויזיה, פרסום אינטראקטיבי באינטרנט ואמצעים חזותיים ואינטראקטיביים מציאותיים אשר משולבים בפעולות יומיומיות בצורת שיווק או מיתוג סמוי ולא רק בצורה מובהקת.
מה זה בעצם כולל?
יחסי ציבור למסעדות הוא תחום רחב היקף אשר נכללים בו אלמנטים רבים, הרבה מעבר למה שמקובל לתאר. ישנם משרדי יח"צ המתמחים בתחום הקולינרי ובמסגרת תפקידם נותנים שירותים רבים המשולבים בכל היבטי המסעדה.
לא כל משרד פרסום מתאים לכל סוג של חזון בעל מסעדה. לכן מומלץ לערוך בירור מקדים לפני הכול על מנת להתאים באופן הטוב ביותר בין השניים. חזון שיתנגש עם אופן הפעולה של המשרד עלול ליצור חיכוכים בין שני הגורמים ולהביא לתוצאות לא אולטימטיביות.
ייעוץ אסטרטגי ובניית תדמית
במסעדה, ליחסי הציבור תפקיד מעמיק מעבר לפן השיווקי ברמה הראשונית, הפשוטה, והיא כוללת גם ייעוץ אסטרטגי הנוגע לכל ענייני המסעדה- התאמת תדמית המסעדה אל קהל היעד, בניית תפריט ייחודי וממותג, לעיתים גם מיקום מבנה המסעדה וייעוץ לגביי בחירת שפים למטבח המסעדה. כך מתממש תפקידו של משרד יח"צ כגוף יועץ בכל עניין ודבר התורם לחזות השיווקית של המסעדה ולתדמיתה בעיני קהל היעד והתקשורת בתחום.
בנוסף מתקיימת פעילות שיווקית על גבי האינטרנט, שמהווה את הנתח הגדול ביותר מכלל הפעילות השיווקית שנערכת עבור העסק. שיווק ופרסום בפורומים בנשואים קולינריים, אתרים ייעודיים, בלוגי אוכל רשתות חברתיות ועוד. האינטרנט האו הפלטפורמה הטובה ביותר לכך משום שניתנת האפשרות להציג את האוכל על כל פרטיו, כולל תמונות מושכות וכולי.
יחסי ציבור למסעדות הכרחיים לשם שדרוג העסק מבחינה שיווקית או בנייה מראשיתו תוך תכנון וייעוץ שיווקי נכון ויעיל, משרד הפרסום EK DIGITAL ישמח לסייע לכם במיתוג המסעדה שלכם.
תגיות של המאמר:
|
כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות
|
'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו |
|
סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו |
|
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי |
|
Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס |
|
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O |
|
Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ |
|
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ |
|
Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י |
|
Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק: |
|
Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני |
|
ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב |
|
Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה |
|
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
|
Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי |
|
Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר |
|
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
|
Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני |
|
סטארבקס Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק |
|
מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד |
|
מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)