דרוג:
דאלאס, 8 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE): Mary Kay Inc. וסטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay לאחרונה נתנו חסות והשתתפו באירועים שונים של ביוטי, אופנה ועיצוב ברחבי העולם במטרה לקדם את אמנות הביוטי האישי והייחודי -- ואת אמני הביוטי עצמם -- ולהכשיר את הקרקע לטרנדים הבאים של העונה. Glamhive Live ו-Glamhive Digital Summer Bazaar Mary Kay הייתה נותנת החסות המציגה של אירוע Glamhive Live Digital Summit הראשון ב-9 במאי. Glamhive, חברת הזנק של אופנה דיגיטלית שהוקמה על ידי הסטייליסטית של הסלבריטאים סטפני ספריינג'רז, מאפשרת למשתמשים לקבל ייעוץ חזותי ישיר מסטייליסטים מומחים ברחבי העולם. הסטייליסטים של Glamhive כוללים את טארה סווינן, אילריה אורבינטי, ניקול צ'אבז, ג'ין יאנג, סמנתה מקמילן, סוניה יאנג, מייקה שיפמן וג'ייסון בולדן וגם מומחים עולים מבטיחים עם עין טובה למה שלוהט. הפסגה הדיגיטלית כוללת מגוון של נושאים, ביניהם אופנה מקיימת, ביוטי ואיך לחיות את החלום שלך באמצעות יזמות. דוברים אורחים מתעשיות האופנה, עיצוב, טלוויזיה ואקססוריז דיברו אף הם על התגברות על מכשולים ושבירת מחסומים. המנחים והדוברים באירוע כללו את ליביה פירת, לואיז רו, רבקה מינקוף, קנדרה סקוט, ג'זלן מוייט, ג'סיקה פסטר, סינדי אקרט, לילה רוז, אניטה פטריקסון, ג'ני פקהם, אוליבייה תייסקנס, בבי אהלוואליה, סוניה יאנג, אריקה קלאוד, סינתיה ראולי, איליאיה אורבינטי, ג'ניפר פישר וליסה לווינסון -- ואלה רק חלק מהם. מרטל, אמנית הביוטי, השגרירה והמאפרת לטלוויזיה של Mary Kay אוקראינה, הייתה דוברת מרכזית ב-Glamhive Live. בדיון השולחן העגול "ביוטי כפול אופנה", מרטל הדגישה את החשיבות של שיתוף פעולה ותקשורת ברורה עם מעצבים וסטייליסטים כשהיא מאפרת את הדוגמניות, הלקוחות או הסלבריטאים שלה לצילומי שער, תצוגות אופנה חשובות, אירועי שטיח אדום ועוד. 15% מההכנסות מ-Glamhive Live Digital Summit נתרמו ל-Feeding America כדי לתמוך בפעולות סיוע שקשורות ל-קוביד-19. הרשת של Feeding America היא ארגון הסיוע לרעב המקומי הגדול ביותר בארה"ב. Mary Kay וסטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay יהיו שוב נותני החסות המציגים של Digital Summer Bazaar ב-11 ביולי. לראשונה, החוויה הדיגיטלית החדשה הזאת תתרחב לכל העולם כדי לשמש נקודת מפגש גלובלית לאנשי מקצוע מהתעשייה ולמעריצי ביוטי וסטייל. הדוברים והמנחים יהיו מרחבי העולם, כולל קנדה, בריטניה, בלגיה, צרפת, איטליה, הודו, וייטנם ודרום אפריקה. סטייליסטים, מאפרים ומעצבי שיער מובילים של סלבריטאים כמו קריסטן סטיוארט, לופיטה ניונגו, טום בריידי ורבים אחרים משתפים את החוויות, המומחיות והתובנות שלהם מהתעשייה באופן מקוון כחלק מ-Glamhive Digital Summer Bazaar. באירוע עם כרטיסים הזה שיימשך כל היום יהיו שלושה מסלולים, 32 פנלים ויותר ממאה דוברים שונים, והוא מציע "כיתות אמן" מאוד אינטנסיביות שמתמקדות בנושאים ספציפיים עם שיחות אינטימיות לעומק עם מומחים בעלי שם עולמי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.glamhive.com/live. Glamhive תתרום 15 אחוז מכל המכירות של הכרטיסים ל-NAACP. שבוע האופנה של אוקראינה
שבוע האופנה של אוקראינה (UFW) התקיים בין 1 ל-5 בפברואר בעיר הבירה קייב. יותר מ-16,000 משתתפים יכלו להתפעל מהיצירות של מעצבי האופנה האוקראינים, שבראשן לוקים טרנדיים של המאפרת המובילה של Mary Kay אוקראינה, מרטל. מרטל, יחד עם מומחי הביוטי של Mary Kay, עשתה את הליטוש האחרון ליותר מ-50 דוגמניות שלבשו את העיצובים האחרונים של Mary Kay אוקראינה גם שיתפה פעולה עם מעצב האופנה בסגנון הרחוב המוכשר Dastish Fantastish כדי ליצור קולקציית קפסולה בשביל מומחי הביוטי של Mary Kay. הקולקציה Mary Kay Dastish Fantastish כללה שמונה פרטי ביגוד ששילבו סגנון עסקים קלאסי שאינהרנטי למותג Mary Kay עם הטרנדים האופנתיים, עתידנות וסגנון רחוב הכי רלבנטיים. הצבעים העיקריים של הקולקציה היו גוונים של "ורוד פוקסיה" ו"אדום קלאסי". בין הדגשים של הקו המוגבל היו ריקמה, צורות מאוד גדולות ואלמנטים של עור. שבוע האופנה של ניו יורק שבוע האופנה של ניו יורק (NYFW) התקיים בין 6 ל-9 בפברואר 2020 ב-Angel Orensanz Foundation במנהטן. Mary Kay הייתה שותפת האיפור הרשמית של שתי תצוגות, וחברה למותגי אופנת היוקרה Monse (נערכה באזור הפיננסי) ו-Adam Lippes (נערכה בוורוניקה, בקומה העליונה של פוטוגרפיסקה ניו יורק). לואיס קסקו, שגריר הביוטי הגלובלי של Mary Kay, היה המאפר המוביל בשתי התצוגות. הוא עבד באופן צמוד עם המעצבים כדי ליצור לוקים שישלימו את כל אחת מהקולקציות וניהל את צוותי המאפרים שהפיחו בהן חיים. פרסי האריה הצ'כי Mary Kay, תומכת תאגידית ותיקה של אופנה ואמנות, גם נתנה חסות לפרסי האריה הצ'כי בפראג, הרפובליקה הצ'כית, בהם ציינו את הישגי הקולנוע של המדינה בטקס פרסים שנתי. פרסי האריה הצ'כי, שהתחילו ב-1993, מקבילים לפרסי האוסקר האמריקנים עבור האמנים ברפובליקה הצ'כית. טקס פרסי האריה הצ'כי ה-27 הועבר בשידור חי בטלוויזיה הלאומית הצ'כית ב-7 במרץ ממלון רודולף ההיסטורי בפראג עם יותר מ-1,200 משתתפים. העידית של האמנים הצ'כים נכחו כדי לגלות מי הזוכים בפרסי האריה הצ'כי של השנה. Mary Kay הייתה שותפת האיפור הרשמית עם צוות זוהר של מומחי ביוטי של Mary Kay שעשו ליטוש אחרון ואיפרו את הסלבריטאים. #Shero Style Fashion Trends עם Mary Kay סין ב-3 במאי, לציון 25 שנים לקיומה, Mary Kay סין הזרימה בשידור חי את #Shero Style Fashion Trends: Power of Beauty, Power of Technology, Power of Health, and Power of Shine. נותני החסות של תצוגת האופנה הדיגיטלית היו, בין היתר, סטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay, כתב העת Baazar וסברובסקי.
The Mary Kay Foundation℠ וקנדרה סקוט השנה The Mary Kay Foundation℠ שיתפה פעולה עם קנדרה סקוט כדי להציע עגילים יפים למנהלות המכירות העצמאיות. כל ההכנסות מהעגילים הועברו ל-The Mary Kay Foundation℠ כדי לתמוך בעולם שבו נשים מועצמות, בריאות ובטוחות. הפעילות גייסה קרוב ל-$200,000. Mary Kay יוצרת שותפויות עם מעצבים טרנדיים בבגדים ואקססוריז לקריירה
במשך יותר מ-55 שנים, Mary Kay יוצרת שותפויות עם המעצבים המובילים של התקופה כדי לשתף פעולה בבגדים לקריירה -- החליפות והאקססוריז שמוצעים ליועצות ביוטי עצמאיות ברמות השונות של העסקים העצמאיים שלהן. לאחרונה, Mary Kay הציגה שותפויות עם:
שינויים באירועים בגלל קוביד-19
בתגובה למגיפת קוביד-19 העולמית, אירועי ביוטי, אופנה ועיצוב רבים בחסות Mary Kay נדחו או בוטלו ב-2020. הם כוללים את:
בוטלו
נדחו
אבני דרך ראויות לציון בהיסטוריית האופנה של Mary Kay
· לפני 25 שנים / 1995: Mary Kay מקבלת את פרס האופנה והסביבה הראשון של תוכנית הסביבה של האו"ם
· לפני 30 שנים / 1990: הפופולריות העצומה של בגדי קריירה בקרב חברות הארגון של Mary Kay משתקפת מחוץ לחברה. החליפות Mary Kay® Sales Director זוכות בפרס הנכבד "בגדי הקריירה של העשור" של שנות השמונים.
· לפני 40 שנים / 1980: תוכנית הז'קטים האדומים נולדה ב-1973 כשמגייסים כוכבים לבשו ז'קטים אדומים על מגרש הבייסבול כדי לחלוק כבוד לסנט לואיס קרדינלס בערב Mary Kay הראשון. ב-1980 החברה אימצה את תוכנית הז'קטים האדומים כבגדי ההכרה הרשמיים.
· לפני 55 שנים / 1965: הופעת הבכורה של חליפת מנהלת המכירות העצמאית - חליפת שני חלקים שחורה סרוגה מצמר עם כובע בוקרים בסגנון טקסני.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com. אודות The Mary Kay Foundation℠ The Mary Kay Foundation℠, שמנחה אותה החלום של מרי קיי אש להעשיר את חייהן של נשים בכל מקום, מגייסת ומחלקת כספים כדי להשקיע במחקרי סרטן פורצי דרך כדי למצוא מרפא לסוגי סרטן שקשורים לנשים, וכדי למגר אלימות במשפחה נגד נשים. מאז 1996, The Mary Kay Foundation℠ תרמה יותר מ-80 מיליון דולר לארגונים שמתאימים למשימה הכפולה שלה. בנוסף, הקרן תומכת ביוזמות של מודעות, תוכניות שיחור קהילתיות וחקיקה שתבטיח את הבריאות והביטחון של נשים. יחד נוכל לעשות את העולם לטוב יותר עבור נשים. למידע נוסף על איך להשכיל, לתמוך, להתנדב ולתרום, ולהצטרף לפעילות מצילת חיים כדי לתמוך ולהעצים נשים, בקרו באתר marykayfoundation.org, תמצאו אותנו בפייסבוק ואינסטגרם או תעקבו אחרינו ב-Twitter.
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|