דרוג:
דאלאס, 19 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):
החודש Inc. Mary Kay המשיכה לתמוך בהעצמה, יזמות ושוויון של נשים בעולם על ידי התייחסות לבעיות שניצבות בפני נשים כיום בכנסי נשים חשובים ברחבי העולם. החברה השתתפה באופן פעיל בשני כנסים בינ"ל חשובים: כנס המנהיגות העולמי של פורום הנשים הבינ"ל בטורונטו, קנדה והפורום הגלובלי רייקיאוויק - נשים מנהיגות ברייקיאוויק, איסלנד.
"לפני יותר מ-56 שנים מרי קיי אש הקימה את מה שהיא עכשיו אחת החברות המובילות בעולם בהעצמה של נשים", אמרה דב גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של Mary Kay Inc.. "כדי לכבד את המורשת שלה וכדי לקדם את המעמד של נשים בכל מקום, אנחנו מחויבים לשתף פעולה עם מנהיגי העולם כדי לעזור לנשים לסלול דרך לעצמאות, ביטחון פיננסי ומקום עבודה יותר שיוויוני".
בכנס המנהיגות העולמי של פורום הנשים הבינ"ל בטורונטו, קנדה אדריכליות, תומכות, זרזות וחלוצות שינוי מובילות מיותר מ-50 מדינות התכנסו כדי לדון באתגרים שניצבים בפני נשים כיום ואיך לגשת אליהם באופן הטוב ביותר. מישל הורליאק מנהלת, יחסי ציבור, דיגיטל וניהול מוצרים ב-Mary Kay קנדה דיברה והציגה מושב על "להפוך לאישה מסוכנת", ראיון עם אושיית הטלוויזיה ומנהלת המערכת של TEDWomen, פט מיטשל.
בפורום הגלובלי רייקיאוויק ברייקיאוויק, איסלנד ג'וליה סימון, המנהלת המשפטית הראשית ומזכירת החברה של Mary Kay, הצטרפה למנהיגות אחרות כדי לדון ולשתף רעיונות ופתרונות איך לקדם עוד את החברה, להגביר את השיוויון בין נשים וגברים ולקדם ולפתח באופן חיובי את מספרן של הנשים בתפקידי מנהיגות. כשהייתה בפורום, סימון השתתפה גם בארוחת צהריים של מנהיגות שאירח Concordia, ארגון לא מפלגתי ללא כוונת רווח שעוסק בקידום, העצמה ותמיכה באופן פעיל בשותפויות בין מגזריות להשפעה חברתית. באירוע עסקו בדברים כגון השקעה ביזמיות, הבריאות הגלובלית של נשים, מנהיגות פוליטית של נשים והשכלה של נשים.
"Mary Kay היא יותר ממותג קוסמטיקה -- היא מותג של העצמה, מותג של יזמות", הוסיפה גיבינס. "נעשו צעדים גדולים לקידום ההתקדמות של נשים, אבל יש עוד הרבה שצריך לעשות כדי להבטיח שהקידמה ממשיכה בקנה מידה גלובלי. לכבוד הוא לנו להיות בחזית עם מובילי מדיניות אחרים כדי לטפל בבעיות האלה".
ההשתתפות בכנסים האלה היא רק הצעד האחרון ש-Mary Kay נקטה כדי לקדם העצמה נשית. לאחרונה, בשיתוף פעולה עם שש סוכנויות של האו"ם, Mary Kay הודיעה על מאיץ היזמות לנשים שמאפשרת Mary Kay, יוזמת שותפים רב שנתית שמיועדת לתת השראה והשכלה ולהעצים נשים יזמות ברחבי העולם. המאיץ יציע תוכנית לימוד דיגיטלית מודרכת שמשלימים אותה הכשרה ומנטורינג בשטח. בנוסף, היא תשמש כפלטפורמת תמיכה שתבטל מחסומי יזמות עבור נשים, מאוריינות דיגיטלית ועד לרפורמה בחוקים - כדי לאפשר לנשים להשתתף באופן מלא בצמיחה של הכלכלה המקומית והלאומית שלהן. המאיץ יתמוך בפעילות גלובלית לעודד עסקים ליצור ולהרחיב קשרים עם עסקים בבעלות נשים, כולל רכש תאגידי. הרחבות עתידיות של התוכנית יכללו הזדמנויות מימון שיהיו נגישות לנשים שישלימו את תוכנית הלימודים.
אודות Mary Kay מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|