הפקת אירועים עסקיים - למה זה כ"כ חשוב?

חברה וקהילה :  |   | 19/11/2019
דרוג:

קיימות סיבות רבות להפקת אירוע עסקי בין אם מדובר בהשקת מוצר חדש או אירוע למשיכת שותפים אסטרטגיים ומשקיעים או אירוע לחיזוק הקשר עם לקוחות נאמנים. אירוע עסקי מהווה את המעמד האולטימטיבי למתג את החברה ולייצר את המסר הנכון בעיני הלקוחות או השותפים. כיצד בוחרים קונספט מנצח, מגבשים רשימת מוזמנים ומפיקים את האירוע בדרך המקצועית ביותר? כל הטיפים להצלחה.
 

לא מתחילים לפני שבודקים

השקיעו בבחירת אולם אירועים לאירועים עסקיים בעיצוב מודולארי מעניין עם אפשרות לקבלת פנים בחוץ ולסעודה מרכזית בפנים. רצוי מקום המצויד בפלטפורמה טכנולוגית למצגות והקרנת סרטונים, סאונד איכותי וכן שף או צוות מטבע שיוכל לרקוח את החוויה הקולינרית המושלמת שתפתיע את המוזמנים ותשאיר טעם של עוד. כמו כן, אפשרות לסדר את האולם מבחינת סידור ישיבה מועדף והקפדה על הפרטים הקטנים כמו ניקיון ושירות אדיב. אל תשכחו להעביר מחוון לאחר האירוע על מנת להבין מה היתה שביעות הרצון של המוזמנים ונסו גם למדוד את האפקט של האירוע על ההצלחה העסקית – מספר עסקאות שנסגרו בעקבות האירוע והעלאת המודעות למותג לאחר האירוע.
 

היעד שייקח אתכם קדימה!

כל אירוע עסקי מתחיל בבחירת יעד. החליטו מהי מטרת האירוע ומה תרצו להשיג. למשל, אירוע קידום מכירות לחשיפה מוצר והעלאת המודעות לקיומו או אירוע מכירות שבו תסגרו עסקאות או לפחות תאספו לידים פוטנציאליים לפגישות. הציבו לעצמכם מדדים לבדיקת ההצלחה והשגת המשימה – לדוגמא, כמות מבוקשת של לידים, יעדי מכירות וכדומה.
 

הרעיון מאחורי האירוע

אירוע שממותג נכון ימשוך יותר משתתפים. חשבו על קונספט מעניין שמשרת את המסר. למשל, אירוע בסגנון ספורטיבי להשקת מוצר ספורט או אירוע בו תתקיים מכירה מיוחדת שלא מתקיים בהזדמנות אחרת או אירוע בו יופיע אומן אורח שימשוך את המוזמנים ו"על הדרך" תוכלו להציע להם מוצרים או שירותים מעניינים. כדאי למתג את האירוע מבחירת אולם לאירועים עסקיים במיקום גיאוגרפי אטרקטיבי שנוח להגעה מאזורים שונים דרך העיצוב של ההיכל שיישא את הצבעוניות והלוגו המזוהים עם המותג וכן תכנון כל הפרטים תחת הקונספט הנבחר. לדוגמא – אם הקונספט הוא בסימן בריאות, אפשר להביא הרצאה של אורח חיים בריא, להציב עמדות כושר ולבחור תפריט בריא במיוחד עם מנות בריאות וחטיפי אנרגיה לנשנושים.
 

הקשר בין המוזמנים להצלחת האירוע

חשוב מאוד לגבש רשימת מוזמנים ולשמור על תמהיל הומוגני כדי ליצור תוכנית אומנותית שתהיה רלבנטית למוזמנים. החליטו מראש האם זה יהיה אירוע עסקי רק לאורחים VIP כמו למשל, לקוחות מועדפים או אירוע לספקים, אירוע למשקיעים, אירוע ללקוחות פוטנציאליים ותפרו בהתאם את התמהיל המתאים ביותר ואת התכנים שיעניינו את המשתתפים כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מהאירוע.
 

החומרים שעושים הבדל...

המפגש עם הלקוחות או המשקיעים מהווה הזדמנות לאינטראקציה. הכינו מראש חומרים שתוכלו למסור למוזמנים כדי להרשים אותם, בין אם אלה דוגמיות או הצעות לניסיון והכרות עם המוצר, הצעה אטרקטיבית שהיא סוג של הנחה או ערכת התנסות, ברושורים עם מידע חיוני על המוצר או השירות, טפסים למילוי לאיסוף לידים עבורכם וכתנאי לקבלת הטבה או מתנה ללקוחות. אפשר למסור את המתנה או החומרים עם הרישום לאירוע בעמדת הרישום או במסירת החומר על ידי דיילות במהלך אירוע עצמו או עם סיום האירוע ביציאה מהאולם. ניתן גם להניח שקית ממותגת עם הטבות על הכיסאות סביב השולחנות ולחשוב גם על סיבה להשאיר את הלקוחות או המוזמנים במשך כל האירוע. למשל, לערוך הגרלה ולהכריז על הזוכה רק בסיום האירוע.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה חברה וקהילה

הפילנתרופ אנוש אחמד מדובאי מספק סיוע תזונתי חיוני בסך 10 מיליון ליש"ט לתמיכה בקהילות החלשות והפגיעות בלבנון המיליארדר מדובאי ומייסד PFOAA אנוש אחמד (Anosh Ahm
בכל שנייה בשנה האחרונה 3 בנות ו-2 בנים חוו אלימות מינית בילדים Together for Girls, שותפות גלובלית הפועלת למיגור א
KnowBe4 שופכת אור על המגמות המדאיגות של סחר בבני אדם באמצעות הנדסה חברתית באיחוד האמירויות הערביות סחר בבני אדם ממשיך להיות בעיה באיחוד האמירויות, ומ
מכתב פתוח בתמיכת האו"ם - כולל את חתימותיהם של ג'יליאן אנדרסון ופורסט ויטאקר - קורא לממשלות להתמודד עם משבר האלימות המדאיג המשפיע על 1 מכל 2 ילדים ברחבי העולם ניצולים, מומחים ופעילים מרחבי העולם משיקים מאמץ עו
ארגון A21 משיק אפליקציית בקשות לאירוח עבור Walk for Freedom 2024 A21, ארגון עולמי ללא מטרות רווח המוקדש למיגור הסחר
על החברה / אודות עמישי בשנת 1935 נוסדה עמישי חברה לשיווק, או בשמה ההיסטור
VITAL VOICES חולקת כבוד לנשים המובילות את הצמיחה בפסטיבל השנתי השלישי ובטקס פרסי המנהיגות הגלובלי השנתי ה-23 בוושינגטון הבירה בין התאריכים 29-30 במאי Vital Voices Global Partnership (Vital Voices) משל
ממחויבות לפעולה: מרי קיי מפרסמת סקירה כללית של שותפות טרנספורמטיבית לקידום היזמות הנשית ברחבי העולם Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ה
Vital Voices פותח את חודש ההיסטוריה של הנשים עם תערוכה אמנותית אינטראקטיבית באו"ם ועם המפגש ה-17 של Global Mentoring Walks לרגל חגיגות חודש ההיסטוריה של הנשים, Vital Voices
מחקר עולמי חדש מגלה שאנשים הסובלים מכאב מרגישים דחויים חברתית יותר מאי פעם מחקר חדש שנערך בקרב 18,097 אנשים ב-18 מדינות גילה
ארגוני זכויות נשים מתאחדים כדי להשיק את קואליציית חורה, וסוללים את הדרך לרפורמה בדיני המשפחה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה אי השוויון במזרח התיכון ובצפון אפריקה מונצח על ידי
מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השת
Bridge International Academies מדגישים את החשיבות של חינוך בנות ביום האוכלוסייה העולמי הזה Bridge International Academies - ברידג' אקדמיות בי
אלימות מגדרית מבוססת טכנולוגיה היא דאגה בינלאומית לזכויות אדם, כך עולה ממחקר חדש דו"ח שפורסם היום על ידי המרכז לחדשנות בממשל בינלאו
מרי קיי מדגישה את החשיבות של מנהיגות נשים ומעורבות המגזר הפרטי בשימור, בוועידת הפסגה העולמית באוקיינוס 2023 בהנחיית האקונומיסט אימפקט Mary Kay Inc, תומכת עולמית בקיימות תאגידית וחתומה
Global Partners מכריזים על חידושים למנהלים ימיים כדי לסייע לאוקיינוסים עם תמיכה מהמגזר הפרטי של מרי קיי מנהלים ועוסקים בתחום שימור האוקיינוסים, מומחים עול
ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי ציוד מטבח מוסדי חיוני לכל מטבח מסחרי או חברות שירו
מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמיר
פרויקט הקיימות של מרי קיי מוצג בפסגת האוקיינוס העולמית של Economist Impact  בסינגפור Mary Kay Inc, תומכת גלובלית בקיימות וניהול ארגונים
   אפליה מגדרית בחוקי האלימות מסכנת נשים, חושף דו"ח חדש של שוויון עכשיו (Equality Now)   כדי למנוע אלימות מבוססת מגדר ולמצות את הדין עם העב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)