דרוג:
קיימות סיבות רבות להפקת אירוע עסקי בין אם מדובר בהשקת מוצר חדש או אירוע למשיכת שותפים אסטרטגיים ומשקיעים או אירוע לחיזוק הקשר עם לקוחות נאמנים. אירוע עסקי מהווה את המעמד האולטימטיבי למתג את החברה ולייצר את המסר הנכון בעיני הלקוחות או השותפים. כיצד בוחרים קונספט מנצח, מגבשים רשימת מוזמנים ומפיקים את האירוע בדרך המקצועית ביותר? כל הטיפים להצלחה.
לא מתחילים לפני שבודקים
השקיעו בבחירת אולם אירועים לאירועים עסקיים בעיצוב מודולארי מעניין עם אפשרות לקבלת פנים בחוץ ולסעודה מרכזית בפנים. רצוי מקום המצויד בפלטפורמה טכנולוגית למצגות והקרנת סרטונים, סאונד איכותי וכן שף או צוות מטבע שיוכל לרקוח את החוויה הקולינרית המושלמת שתפתיע את המוזמנים ותשאיר טעם של עוד. כמו כן, אפשרות לסדר את האולם מבחינת סידור ישיבה מועדף והקפדה על הפרטים הקטנים כמו ניקיון ושירות אדיב. אל תשכחו להעביר מחוון לאחר האירוע על מנת להבין מה היתה שביעות הרצון של המוזמנים ונסו גם למדוד את האפקט של האירוע על ההצלחה העסקית – מספר עסקאות שנסגרו בעקבות האירוע והעלאת המודעות למותג לאחר האירוע.
היעד שייקח אתכם קדימה!
כל אירוע עסקי מתחיל בבחירת יעד. החליטו מהי מטרת האירוע ומה תרצו להשיג. למשל, אירוע קידום מכירות לחשיפה מוצר והעלאת המודעות לקיומו או אירוע מכירות שבו תסגרו עסקאות או לפחות תאספו לידים פוטנציאליים לפגישות. הציבו לעצמכם מדדים לבדיקת ההצלחה והשגת המשימה – לדוגמא, כמות מבוקשת של לידים, יעדי מכירות וכדומה.
הרעיון מאחורי האירוע
אירוע שממותג נכון ימשוך יותר משתתפים. חשבו על קונספט מעניין שמשרת את המסר. למשל, אירוע בסגנון ספורטיבי להשקת מוצר ספורט או אירוע בו תתקיים מכירה מיוחדת שלא מתקיים בהזדמנות אחרת או אירוע בו יופיע אומן אורח שימשוך את המוזמנים ו"על הדרך" תוכלו להציע להם מוצרים או שירותים מעניינים. כדאי למתג את האירוע מבחירת אולם לאירועים עסקיים במיקום גיאוגרפי אטרקטיבי שנוח להגעה מאזורים שונים דרך העיצוב של ההיכל שיישא את הצבעוניות והלוגו המזוהים עם המותג וכן תכנון כל הפרטים תחת הקונספט הנבחר. לדוגמא – אם הקונספט הוא בסימן בריאות, אפשר להביא הרצאה של אורח חיים בריא, להציב עמדות כושר ולבחור תפריט בריא במיוחד עם מנות בריאות וחטיפי אנרגיה לנשנושים.
הקשר בין המוזמנים להצלחת האירוע
חשוב מאוד לגבש רשימת מוזמנים ולשמור על תמהיל הומוגני כדי ליצור תוכנית אומנותית שתהיה רלבנטית למוזמנים. החליטו מראש האם זה יהיה אירוע עסקי רק לאורחים VIP כמו למשל, לקוחות מועדפים או אירוע לספקים, אירוע למשקיעים, אירוע ללקוחות פוטנציאליים ותפרו בהתאם את התמהיל המתאים ביותר ואת התכנים שיעניינו את המשתתפים כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מהאירוע.
החומרים שעושים הבדל...
המפגש עם הלקוחות או המשקיעים מהווה הזדמנות לאינטראקציה. הכינו מראש חומרים שתוכלו למסור למוזמנים כדי להרשים אותם, בין אם אלה דוגמיות או הצעות לניסיון והכרות עם המוצר, הצעה אטרקטיבית שהיא סוג של הנחה או ערכת התנסות, ברושורים עם מידע חיוני על המוצר או השירות, טפסים למילוי לאיסוף לידים עבורכם וכתנאי לקבלת הטבה או מתנה ללקוחות. אפשר למסור את המתנה או החומרים עם הרישום לאירוע בעמדת הרישום או במסירת החומר על ידי דיילות במהלך אירוע עצמו או עם סיום האירוע ביציאה מהאולם. ניתן גם להניח שקית ממותגת עם הטבות על הכיסאות סביב השולחנות ולחשוב גם על סיבה להשאיר את הלקוחות או המוזמנים במשך כל האירוע. למשל, לערוך הגרלה ולהכריז על הזוכה רק בסיום האירוע.
תגיות של המאמר:
|
|