Taboola נכנסת להסכם לרכישת ConvertMedia

דרוג:

Taboola נכנסת להסכם לרכישת ConvertMedia, חברת Outstream שצמחה במהירות רבה, ואשר קצב ההכנסות השנתי שלה עומד על 50 מיליון דולר.

ConvertMedia מציעה חווית וידאו בסגנון in-feed של Facebook, עם מיליארד זרמי וידאו ביום.

Taboola תרחיב באופן ניכר את המלצות התוכן שהיא מציעה עם ההיצע המקיף ביותר של תבניות וידאו משולבות תוכן, יכולת המאפשרת פתרון פרסום שלם למוציאים לאור ולמפרסמים בכל סדר גודל.

 

טאבולה, ענקית פלטפורמת Discovery, הכריזה היום על חתימת הסכם לרכישת ConvertMedia, קונברט מדיה, חברת פרסום וידאו מותאם משתמש, שצמחה במהירות מרבית ממיליוני דולרים בודדים בשנת 2014 לקצב מכירות שנתי העומד היום על 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, הטכנולוגיה של ConvertMedia תשולב יחד עם מאגר הנתונים ומנוע ההתאמה האישית של Taboola, אשר משרתים היום למעלה ממיליארד בני אדם בחודש, כדי לסייע לאתרי תוכן להעביר חווית צפייה רלוונטית למשתמש הנכון בזמן הנכון.

 

עם רכישת ConvertMedia, ההצעות המשולבות תוכן של Taboola יופנו באופן מיוחד להשגה של חווית משתמש טובה יותר והכנסה כספית ע"י אתרי תוכן המעוניינים להוסיף הצע של תכני וידאו איכותיים. בעזרת השימוש בטכנולוגיית ההתאמה האישית של Taboola, המגיעה היום אל למעלה ממיליארד מבקרים לחודש, תוכל Taboola להציג תכני וידאו בזמנים בהם הצרכנים הכי נוטים לצפות בהם. בתקופה זו, התקציבים המיועדים לטלוויזיה משנים כוון ועוברים לפרסום הדיגיטלי, אך הצע הוידאו פרמיום עדיין קטן, ומפרסמים מנסים לעבוד עם שותפים טכנולוגיים שיוכלו להציע מלאי וידאו פרמיום ופלטפורמות המאפשרות גידול מהיר. Taboola תציע פרסום מותאם משתמש לשותפים שלה, תוך שילוב המלצות בתוך מאמרים וכן וידאו משולב תוכן.

 

"רשת האינטרנט מתחלקת לשני חלקים – גנים מוקפי חומה, וכל השאר. בעוד הרשתות החברתיות צמחו באופן אדיר בכל הקשור לצפייה בתכני וידאו, זהו הזמן להביא הצלחה זו לרשת הפתוחה ולאתרי תוכן מובילים בכל רחבי העולם," אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל Taboola. "אני מאמין שעתיד ההכנסה הכספית בכל סוגי המסכים של אתרי תוכן השונים מורכב משני חלקים: הראשון, המלצת תכנים תוך שימוש בתמונה, כותרת, ו-URL, והשני, וידאו. אנו שמחים להציע לאתרי התוכן את כל היכולות, שימוש בנתונים והתאמה אישית ליצירת חוויה מהנה למשתמש והגדלת ההכנסה של אתרי התוכן."

 

Taboola Native, פלטפורמה אשר משתמשים בה כבר גופים כגון NBCNews, The Independent, Reader’s Digest, ורבים אחרים, היא גרסת OEM של טכנולוגית החיזוי של Taboola. היא מאפשרת לצוותי המכירות של אתרי התוכן לקטלג ולהמליץ תכנים של מותגים, תוך התאמת כל פריט תוכן לקורא הנכון, בזמן הנכון, לאורך תהליך הרכישה. עם הוספת ConvertMedia, פלטפורמת Taboola תכלול גם את הפורטפוליו הרחב ביותר של וידאו outstream. האינטגרציה החדשה של הוידאו תכלול אפשרויות התאמה מלאות לאתרי התוכן, ותאפשר להם לאזן בין חווית המשתמש להכנסות.

 

"קיימת סינרגיה טבעית בין החזון, הטכנולוגיה, והתרבות של Taboola ו-ConvertMedia. עם צמיחת חסימת הפרסומות והבאנרים, על המפרסמים ואתרי התוכן לגשת לצרכנים עם חוויות צפייה רלוונטיות בזמן הנכון," אמר יואב נווה, אחד המייסדים והמנכ"ל של ConvertMedia. "האינטגרציה הטבעית עם Taboola מאפשרת לנו לעזור למפרסמים ולאתרי תוכן לאזן בין חווית המשתמש ובקרת האיכות, תוך השגת הכנסות מעבר למטרות. אנו שמחים לתת למוציאים לאור יכולת פנייה לבסיס צרכנים עצום עם אינפורמציות וחוויות חדשות, ולעזור בבניית קטגורית ה-Discovery."

 

"במובנים רבים, אני מרגיש כאילו אנו סוגרים מעגל היום. הקמתי את Taboola לפני תשע שנים כדי לעזור למשתמשים למצוא תכני וידאו שהם עשויים לאהוב אך לא ידעו מעולם על קיומם," הוסיף סינגולדה. "זה כבוד בשבילי לחזור לשורשינו בוידאו ולהיות שותפים עם כל הצוות של ConvertMedia. יואב נווה בנה תרבות ועסק אדירים. ביחד, אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו- YouTube."

 

מציגי הפרסומות השותפים עם Taboola אשר כבר משתמשים בטכנולוגית הוידאו של ConvertMedia כוללים: Tribune Media, Salon, The Hill, American Media Inc. (המוציא לאור שלRadar Online, OK! Magazine, ו-Men’s Fitness), TheBlaze, Reader’s Digest, ו-TEGNA.

 

אודות Taboola (טאבולה)

Taboola הנה הפלטפורמה המובילה בתחום ה-Discovery (המלצות תוכן), ומספקת יותר מ-360 מיליארד המלצות ליותר ממיליארד מבקרים יחודיים בחודש באמצעות אתרי התוכן החדשניים ביותר, וביניהם USA TODAY, Business Insider, Chicago Tribune ו- The Weather Channel. משרדי החברה הראשיים נמצאים בניו יורק, ולחברה יש גם משרדים בלוס אנג'לס, לונדון, תל-אביב, ניו-דלהי, בנגקוק, סאו פאולו וטוקיו. אתרי תוכן, מנהלי שיווק, וסוכנויות דיגיטל משתמשים ב-Taboola כדי לשמור את המשתמשים באתרים שלהם, לייצר רווח מהתנועה באתר, להפיץ את התכנים שלהם ולמשוך קהל איכותי.
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
Bitget רושמת את Swell (SWELL) ב-Launchpool, Poolx ו-Spot עם 23,440,000 אסימונים כפרסים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)